عکس رهبر جدید
نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون افتتاح شد
دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد از آغاز فعالیت دو روزه نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه تاریخی دارالفنون خبر داد.

دکتر کیومرث جهانگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت:  این نمایشگاه با حضور 15 شرکت و موسسه فرهنگی و آموزشی تولید کننده منابع آموزشی و تربیتی در حوزه محصولات مکتوب و غیرمکتوب، تجهیزات، نرم افزارها، فیلم‌های آموزشی و تربیتی امروز 29 و فردا 30 آبان ماه در مدرسه تاریخی دارالفنون برپا بوده و برای بازدید علاقه‌مندان منابع آموزشی و تربیتی فعال است.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات و منابع آموزشی که موفق به دریافت نشان استاندارد الکترونیکی منابع آموزشی و تربیتی شده‌اند به نمایش گذاشته شده است.

معاون ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی هدف اصلی این نمایشگاه را معرفی محصولات آموزشی و تربیتی مناسب و استاندارد به مدیران، معلمان، دبیران علوم تجربی و ریاضیات، هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، عنوان کرد.

دکتر جهانگردی از تجلیل از رسانه‌های برگزیده در زمینه معرفی منابع آموزشی و تربیتی استاندارد خبر داد و گفت: در راستای ارزش نهادن به زحمات اصحاب رسانه و فعالیت‌های اشاعه، اطلاع رسانی و فرهنگ استفاده از منابع آموزشی استاندارد؛ سه رسانه برتر و فعال در این بخش برگزیده، معرفی و از زحمات آن‌ها تجلیل خواهد شد.

شایان ذکر است بازدید از این نمایشگاه ساعت 9 تا 14 بوده و برای عموم آزاد و رایگان است.

 

نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی

 

منبع: سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۸۴۹
کد خبر : ۳,۸۱۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید