عکس رهبر جدید
فیلم‌های پویانمایی راه‌یافته به بخش مسابقه پنجاه‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رشد مشخص شدند
بازبینی فیلم‌های پویانمایی پنجاه‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌رشد به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، بازبینی فیلم‌های پویانمایی بخش بین‌الملل پس از چند هفته بررسی به پایان رسید.

بنابر این گزارش،‌ دومین گروه از هیئت‌های انتخاب پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، در محل دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد حاضر شدند و اسامی فیلم‌های پویانمایی بخش بین‌الملل را برای ورود به بخش مسابقه نهایی نمودند. در این جلسه چند ساعته که از ساعت 15 تا 18 به صورت حضوری برگزار شد، نتیجه بررسی پویانمایی ایرانی و خارجی، پس از بازبینی در جلسات هیئت انتخاب اول و هئیت انتخاب دوم، مشخص شد.

جمال رحمتی، کریم سربخش و مریم کشکولی‌نیا اعضای هیئت انتخاب دوم فیلم‌های پویانمایی ایرانی و خارجی بودند که به 35 فیلم ایرانی و خارجی برای حضور در بخش نهایی رقابت‌های پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد،‌ رای مثبت داده‌اند. بر اساس اسامی ارائه شده به دبیرخانه فیلم رشد 14 انیمیشن ایرانی و 21 انیمیشن خارجی به زودی با حضور داوران نهایی با یکدیگر رقابت خواهند نمود.

بنابر اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این دوره از جشنواره 3155 فیلم ایرانی و خارجی در قالب‌های داستانی کوتاه، داستانی بلند،‌ مستند کوتاه، مستند بلند و پویانمایی از 105 کشور جهان دریافت شده است که 1980 فیلم از کشورهای خارجی و 1175 فیلم از داخل ایرانی در بخش‌های بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان بوده است. اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه نیمه دوم آذرماه 1400 اعلام خواهد شد.

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۷۲
کد خبر : ۳,۸۱۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید