عکس رهبر جدید
تقدیر مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از دست‌اندرکاران مجله رشد فناوری آموزشی
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، محمد ابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی طی پیام‌های جداگانه‌ای از تلاش‌ها و زحمات سردبیر و مدیرداخلی ماهنامه رشد فناوری آموزشی تقدیر به عمل آورد.

بر اساس این گزارش محمدابراهیم محمدی، از زحمات دکتر مهدی واحدی سردبیر و شیوا پورمحمد مدیرداخلی رشد فناوری آموزشی به دلیل برنامه‌ریزی مؤثر و تلاش در جهت توسعه و کیفیت‌بخشی چندرسانه‌ای این مجله برای جامعه مخاطبان تقدیر کرد.

در پیام تقدیر مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی خطاب به دکتر مهدی واحدی، سردبیر رشد فناوری آموزشی آمده است:

مربی بی‌همتای کائنات در معجزه جاوید خویش می‌فرماید: جن و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند. (و با طی طریق کمال، ظرفیت‌های وجودی خویش را عیان سازند.) و چه عبادتی بالاتر از اینکه معلمان و متولیان تعلیم و تربیت را در این راه یار و یاور باشی و چه شرفی بالاتر از خدمت مشفقانه و سخاوتمندانه به بندگان حقیقت‌جوی پروردگار. واقعیت روشنی که در همراهی و همدلی صادقانه جنابعالی با دفتر انتشارات و فناوری آموزشی هویداست.

لذا از اینکه با تدابیر و برنامه‌ریزی مؤثر و تلاش پیشگامانه شما در توسعه و کیفیت‌بخشی چندرسانه‌ای اهتمام به تولیدی بودن و کارآمدی موضوعات برای جامعه مخاطبان، موجب تقویت تیم علمی و منشاء تحول در محتوای مجله رشد فناوری آموزشی بوده‌ای، صمیمانه از جنابعالی تقدی و تشکر می‌نمایم.

 

همچنین در متن پیام خطاب به مدیرداخلی این نشریه چنین آمده است:

اکنون که به فرموده لسان‌الغیب کوی توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند، جدیت و تلاش ستودنی سرکارعالی به عنوان مدیرداخلی مجله وزین رشد فناوری آموزشی، نقطه قوتی است برای ارتقای کیفی این نشریه خوش‌نام و اعتلای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و مربیان عزیز در سراسر میهن اسلامی.

بنابراین برخود لازم می‌دانم از بهبود کیفیت مجله رشد در زمینه محتوایی و به خصوص چندرسانه‌ای سازی و غنی‌سازی کمی و کیفی رمزینه‌ها با مخاطبان و بهبود کیفیت مجله رشد فناوری آموزشی تقدیر و تشکر نمایم و توفیق روزافزونتان را در این همراهی و همدلی از پروردگار بی‌همتا خواستار باشم.

 

 

تقدیرنامه دکتر مهدی واحدی
تقدیرنامه شیوا پورمحمد

 

  

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۷۷۰
کد خبر : ۳,۸۱۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید