عکس رهبر جدید
کتاب‌های برگزیده‌ نوزدهمین جشنواره‌ کتاب رشد، بررسی و تأیید شدند
در نشستی یک‌ روزه ۱۰۰ عنوان کتابی که در ۲۷ گروه داوریِ جشنواره‌ کتاب رشد به‌عنوان منتخب برگزیده و شایسته‌ تقدیر معرفی شده بودند، بررسی و تأیید شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در این نشست، استادان و صاحب‌نظرانی همچون دکتر علی‌اصغر احمدی استاد دانشگاه تهران، دکتر محسن ایمانی دانشیار دانشگاه تربیت مدرس، دکتر سوسن کشاورز دانشیار دانشگاه خوارزمی، در کنار کارشناسان و اعضای هیئت علمی سازمان پژوهش، آثار راه‌یافته به مرحله‌‌ نهایی جشنواره را از ابعاد تخصصی، روان‌شناختی و تربیتی بررسی کردند تا به این ترتیب آخرین مرحله‌ی معرفی برترین آثارِ هر یک از گروه‌های داوری طی شود. برای این دوره از جشنواره، 1343 عنوان کتاب در مرحله‌ی اول ارسال شده بود که 100 عنوان کتاب به‌عنوان کتاب‌های برگزیده و شایسته‌ تقدیر انتخاب شده بودند.

کیومرث جهانگردی دبیر نوزدهمین جشنواره‌ کتاب رشد در این خصوص گفت: توجه به روش ارائه و ارزشیابی مفاهیم مورد نظر در کتاب‌ها، از مؤلفه‌های مهمی است که در کنار محتوای کتاب‌های این جشنواره بررسی و به آن‌ها توجه ویژه می‌شود.

وی ادامه داد: ویژگی‌های مذکور، جشنواره‌ کتاب رشد را به‌عنوان جشنواره‌ کتاب‌های آموزشی و تربیتی، از سایر جشنواره‌های کتاب متمایز می‌‌کنند.

جهانگردی با اشاره به حساسیت فراوان اعضای کمیته‌ علمی برای تأیید نهایی آثار برگزیده، شایسته‌ تقدیر و حتی کتاب‌های نامزد دریافت جایزه، اظهار داشت: مراسم پایانی جشنواره روز یک‌شنبه 30 آبان 1400 در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار خواهد شد تا با حضور مسئولان مربوط، از آثار برگزیده و شایسته‌ تقدیر قدردانی شود.


منبع: سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۷۷۷
کد خبر : ۳,۸۰۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید