عکس رهبر جدید
نشست هم اندیشی غنابخشی جشنواره‌های سازمان پژوهش برگزار شد
نشست هم اندیشی غنابخشی جشنواره‌های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با حضور دبیران جشنواره، مدیرکل دفتر انتشارات و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این نشست هم اندیشی و تبادل افکار با حضور محمد ابراهیم محمدی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و دبیر پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد، کیومرث جهانگردی، دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد، محمدرضا شکرریز، دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی و تعدادی از اصحاب رسانه به منظور غنابخشی به محتوای جشنواره‌ها، بررسی راهکارهای انعکاس و اشاعه مطلوب‌تر اخبار جشنواره‌ها، جریان‌سازی خبری، پیوست رسانه‌ای شایسته در حد جشنواره‌ها، آسیب‌شناسی جشنواره‌های قبلی و... برگزار شد.

در پایان این نشست هم اندیشی مقرر شد با تعامل با اصحاب رسانه و بهره‌گیری از توان مساعدت این همیاران همیشگی جشنواره‌ها و هماهنگی افزون‌تر بخش‌های درون سازمانی و حمایت بیشتر مسئولان، جشنواره‌های پیش روی سازمان طبق برنامه و به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

پیشنهاد برگزاری نشست خبری، کارگاه‌های اختصاصی خبری با مسئولان و مدیران جشنواره‌ها، غنابخشی گزاره‌های ارائه شده به مدیران دستگاه، تقویت ضریب نفوذ اخبار در تعلیم و تربیت، برگزاری نشست‌های اندیشه‌ورزی در حوزه تعلیم و تربیت، تعامل و احترام رسانه‌ای به همکاران جشنواره، مواردی بود در این نشست هم اندیشی درباره آن‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سید کمال شهابلو، معاون تولید نشریات رشد و فریبا کیا، مشاور مدیرکل و دبیراسبق جشنواره‌های رشد نیز در این نشست نظرات کارشناسی خود را مطرح کردند.

 

 

منبع: سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۶۶۷
کد خبر : ۳,۷۹۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید