عکس رهبر جدید
تقدیر مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از معاون تولید و انتشار مجلات رشد
مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی طی پیامی از تلاش‌ها و زحمات «معاون تولید و انتشار مجلات رشد» تقدیر به عمل آورد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، محمد ابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی طی پیامی از تلاش‌ها و زحمات «معاون تولید و انتشار مجلات رشد» تقدیر به عمل آورد.

در پیام تقدیر مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی خطاب به سیدکمال شهابلو، معاون تولید و انتشار مجلات رشد آمده است:

برادر ارجمندم جناب آقای شهابلو

«رسانه» در نظام تعلیم و تربیت از اهمیت خاصی برخوردار است. توجه به رسانه و مزیت‌های متمایز آن می‌تواند نقشی اساسی در توسعه سواد و دانش عمومی داشته باشد. «مجلات رشد» به عنوان کهن‌‌ترین رسانه در ساحت تعلیم و تربیت، نقشی کم‌مانند در توسعه دانش عمومی و اشاعه معارف و مهارت‌های زندگی‌ساز اسلامی و ایرانی ایفا کرده‌اند.

اینک که در آغاز سال 1400 قرار گرفته و در نقطه آغاز تحولی سرنوشت‌ساز به سر می‌بریم، ضمن قدرشناسی از زحمات همه عزیزان فعال در چرخه تدوین و آماده‌سازی مجلات وزین رشد، لازم می‌دانم از مدیریت خوب شما در سامان‌دهی درست و به هنگام برنامه‌های معاونت تشکر و قدردانی نمایم.

به لطف خدا و هم‌یاری همدلانه عزیزان فعال در بخش مجلات می‌کوشیم تا سال 1400 گام‌های استوارتری را ذیل «سند راهبردی مجلات رشد» و در راستای تغییر و تنوع در قالب‌های شکلی و تعاملی، تعمیق و هدفمندی محتوا و ارتقای دانش، شناخت و مهارت‌های حرفه‌ای برداریم.

مثل همیشه برای شما برادر خوبم توفیق روزافزون آرزو می‌کنم.

 

سیدکمال شهابلو

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۸۸۰
کد خبر : ۳,۷۲۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید