عکس رهبر جدید
فاز اول طراحی و به‌روزرسانی رابط کاربری شبکه رشد به بهره‌برداری رسید
رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی رشد از تسهیل دسترسی مخاطبان به محتوا و خدمات شبکه رشد و ویرایش پوسته پلت فرم این شبکه خبر داد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، در راستای زیباسازی و تسهیل دسترسی مخاطبان به محتوا و خدمات شبکه رشد، ویرایش پوسته پلت فرم این شبکه در چند فاز در دستور کار قرار گرفت.

محمد نیک افروز، رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی معاونت فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با اعلام این خبر گفت: معاونت فناوری آموزشی جهت کارایی هرچه بیشتر سامانه رشد، در فاز اول نسبت به به‌روزرسانی رابط کاربری جهت تعامل بهتر کاربران با شبکه رشد، تسهیل دسترسی به محتواهای آموزشی، زیباسازی و پویاسازی رابط کاربری اقدام کرده است.

رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی بازطراحی صفحه اصلی شبکه رشد و دسته‌بندی و تفکیک دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی جهت تسهیل در دسترسی به محتواهای آموزشی و تربیتی منتشر شده بر روی شبکه رشد؛ افزودن دوره پیش از دبستان به دوره‌های تحصیلی در صفحه اصلی؛ به‌روزرسانی سرویس‌ها و به‌روزرسانی و درج 31 عنوان مجلات رشد در سربرگ مربوطه خود را از جمله تغییرات انجام شده در شبکه رشد برشمرد.

نیک افروز از تمام همکاران سازمان پژوهش دعوت کرد تا با ارائه پیشنهادات ارزنده خود شبکه رشد را در این مسیر یاری نمایند. وی اظهار امیدواری کرد طی مدت زمان کوتاهی و طی چند فاز، تغییرات لازم بر روی رابط کاربری شبکه رشد اعمال شود تا در کنار ارائه ظاهری جذاب‌تر، دسترسی سریع و آسان‌تر به محتواهای این شبکه برای کاربران فراهم گردد.

 

شبکه رشد
 
شبکه رشد
 
مجلات رشد

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۷۰۶
کد خبر : ۳,۷۲۰
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید