عکس رهبر جدید
جلسه آشنایی با امکانات و ظرفیت های شبکه ملی مدارس ایران (رشد) برگزار شد
این جلسه در راستای معرفی امکانات و ظرفیت‌های شبکه رشد، با حضور کارشناسان دفاتر تألیف کتاب‌های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری و نیز فنی و حرفه‌ای و کاردانش برگزار شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، در راستای معرفی امکانات و ظرفیت‌های شبکه رشد، گروه تولید محتوای الکترونیکی نشست وبیناری با حضور کارشناسان دفاتر تألیف کتاب‌های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری و نیز فنی و حرفه‌ای و کاردانش برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمد نیک‌افروز، رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی ضمن ارائه خلاصه‌ای از تاریخچه محتوایی و پلتفرم رشد از ابتدا تا کنون، در خصوص ضرورت مهاجرت از پلتفرم قدیم به جدید و نیز محتواهایی که امکان انتقال را دارند، مطالبی ارائه کرد.

وی در ادامه به شرح برنامه‌های آتی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص توسعه شبکه رشد و دلایل به روز شدن این شبکه پرداخت و گفت: با توجه به نیازهای مخاطبان و نیز تغییرات در حوزه فناوری اطلاعات ضرورت دارد شبکه رشد در راستای پاسخ به این نیازها، اقدامات مؤثری صورت دهد.

نیک‌افروز همچنین به معرفی ساختار و عملکرد قسمت‌های مختلف شبکه رشد پرداخت و اضافه کرد: به فراخور نیازها و بازخوردهای دریافت شده از سوی دفاتر تألیف کتاب‌های درسی، جهت سهولت دسترسی به محتوای پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی اقدام به تغییراتی بر روی رابط کاربری نموده‌اند که به زودی رونمایی خواهد شد.

رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی از تمامی همکاران سازمان پژوهش دعوت کرد تا با ارائه پیشنهاد‌های سازنده خود در ارتقای سطح کیفی خدمات این شبکه، مشارکت نمایند.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۵۶
کد خبر : ۳,۷۱۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید