عکس رهبر جدید
مجموعه آموزشی «تولید محتوای پویانمایی» تولید و در شبکه ملی مدارس ایران (رشد) منتشر شد
این مجموعه را در راستای تأمین محتوای آموزشی الکترونیکی برای سرویس مرکز یادگیری معلم در شبکه رشد تولید شده است.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، در راستای تأمین محتوای آموزشی الکترونیکی برای سرویس مرکز یادگیری معلم در شبکه رشد، گروه تولید محتوای الکترونیکی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش اقدام به تولید مجموعه آموزشی «تولید محتوای پویانمایی» نموده است.

محمد نیک افروز، رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی، با اشاره به این موضوع گفت: این مجموعه شامل هشت نرم‌افزار با عناوین: فتوشاپ، پریمیر، استوری‌برد، مورف، تی.وی.پینت، افترافکتس، موهو و دراگون فریم می‌باشد که نخستین سرفصل آن با عنوان «کاربرد فتوشاپ در پویانمایی» در تاریخ 8 تیرماه سال جاری آماده و در سایت رشد منتشر گردید.

رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی موضوعات آموزش داده شده در این سرفصل را چنین برشمرد: آشنایی با محیط کاری نرم‌افزار فتوشاپ، آموزش ابزار انتخاب در نرم‌افزار فتوشاپ (بخش اول و بخش دوم)، آموزش کاربرد پنجره لایه‌ها در نرم‌افزار فتوشاپ (بخش اول و بخش دوم)، آموزش طراحی شخصیت و فضای کار در نرم‌افزار فتوشاپ، آموزش تمیز کاری در نرم‌افزار فتوشاپ، آموزش رنگ آمیزی به شیوه‌های دو بعدی در نرم‌افزار فتوشاپ و آموزش نورپردازی در نرم‌افزار فتوشاپ (قسمت اول و دوم).

نیک افروز همچنین اعلام داشت: سایر سرفصل‌ها نیز در سال جاری آماده و منتشر خواهند شد. امید است با ارائه این محتواها بتوانیم گامی مؤثر در توانمندسازی معلمان در جهت تولید محتوای الکترونیکی برداریم.

 

تولید محتوای پویانمایی
منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۶۹
کد خبر : ۳,۷۰۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید