عکس رهبر جدید
مجلات رشد
در این نشست مفاد پیش‌نویس سند راهبردی مجلات رشد مورد نقد و بررسی قرار گرفت

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، نشست نقد و بررسی «سند راهبردی مجلات رشد» روز دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 با حضور دست‌اندرکاران تولید و انتشار مجلات رشد برگزار شد. در این نشست مفاد پیش‌نویس سند راهبردی مجلات رشد از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت و هر کدام از حاضران به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.


برخی از نکته‌ها و نظرهای مطرح شده در این نشست به شرح زیر بود:

• لازم است ابزارهای چندرسانه‌ای، فضای مجازی، محتوای افزوده و سایر روش‌ها و امکانات نوظهور آموزش و یادگیری از حاشیه به متن آورده شوند و از هم‌اکنون در خصوص کمیت و کیفیت بهره‌گیری از آن‌ها هدف‌گذاری واقع‌بینانه صورت گیرد.

• بازآرایی در ساختار و عناوین مجلات باید براساس پژوهش‌های علمی ضابطه‌مند و لحاظ کردن نیازهای مخاطبان و اسناد بالادستی صورت گیرد.

• جلب مشارکت حداکثری اشخاص و نهادهای ذیربط در تولید محتوا و حرکت از تصدی‌گری به مدیریت و نظارت؛ ضرورتی است که باید تمهیدات و ساختار آن در سند راهبردی مشخص گردد.

• انتظارات متقابل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و مجلات رشد به روشنی تبیین گردد و جنبه‌های مختلف بهره‌گیری از این نشریات در بسته‌های یادگیری با تفصیل بیشتری ترسیم شود.

• در تدوین این سند، باید برنامه هفتم توسعه سازمان پژوهش مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد تا از انسجام و فراگیری آن اطمینان حاصل گردد.


این نشست با حضور سید کمال شهابلو، دکتر فریبرز بیات، دکتر عظیم محبی، دکتر نیره شاه‌محمدی، دکتر شهره حسین‌پور، یونس باقری، بهنام شاددل و حبیب یوسف‌زاده برگزار شد.

 

نشست نقد و بررسی «سند راهبردی مجلات رشد» برگزار شد
 
نشست نقد و بررسی «سند راهبردی مجلات رشد» برگزار شد

 

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۷۳
کد خبر : ۳,۶۴۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید