از معلمان، اولیای تربیتی و کارشناسان علاقهمند تعلیم و تربیت دعوت میشود، مقالات و تجربههای زیسته و کاربردی خود را در محورهای زیر به دفتر مجله رشد معلم ارسال نمایند.
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ از معلمان، اولیای تربیتی و کارشناسان علاقهمند
تعلیم و تربیت دعوت میشود، مقالات و تجربههای زیسته و کاربردی خود را در
محورهای زیر به دفتر مجله رشد معلم ارسال نمایند.
کاربست نظریه فطرتگرایی توحیدی در فرایند یاددهی
یادگیری؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش معلم و مدرسه بر اساس آن؛
تدریس با رویکرد موقعیتمحور و تلفیقی؛ سنجش فرایندی وعملکردی؛ رویکردهای
یادگیری در فضای مجازی؛ آخرین یافتههای علمی در زمینه آموزش و یادگیری؛
شایستگیهای معلمی؛ نظام آموزش و سنجش معلمان و رتبهبندی؛ معلم در نقش
مشاور؛ چالشهای تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی؛ تجربهنگاری معلمان
در تدریس مجازی؛ روایتپژوهی از تجربه زیسته معلمان؛ تجربه نگاری از اجرای
برنامه ویژه مدرسه (بوم)؛ روشهای نظارت و راهنمایی بر عملکرد معلمان؛
ویژگیهای نسل جدید در هر دوره تحصیلی؛ تحلیل اهداف دورههای تحصیلی و
میزان تناسب فعالیتهای مدرسهها با آنها؛ مهارتها و منش معلمی؛ تحلیل
برنامههای هدایت تحصیلی در مدرسهها؛ محورهای ارسال مقالات میباشد.
ارسال مقاله، تجربه، خاطره، یادداشت کوتاه، قصه و داستان، طنز و حکایت، قالب های نوشتاری شرکت در این فراخوان مقاله میباشد.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188490232 در تماس باشند.