عکس رهبر جدید
فراخوان مقاله ماهنامه «رشد معلم» منتشر شد
از معلمان، اولیای تربیتی و کارشناسان علاقه‌مند تعلیم و تربیت دعوت می‌شود، مقالات و تجربه‌های زیسته و کاربردی خود را در محورهای زیر به دفتر مجله رشد معلم ارسال نمایند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ از معلمان، اولیای تربیتی و کارشناسان علاقه‌مند تعلیم و تربیت دعوت می‌شود، مقالات و تجربه‌های زیسته و کاربردی خود را در محورهای زیر به دفتر مجله رشد معلم ارسال نمایند.

کاربست نظریه فطرت‌گرایی توحیدی در فرایند یاددهی یادگیری؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش معلم و مدرسه بر اساس آن؛ تدریس با رویکرد موقعیت‌محور و تلفیقی؛ سنجش فرایندی وعملکردی؛ رویکردهای یادگیری در فضای مجازی؛ آخرین یافته‌های علمی در زمینه آموزش و یادگیری؛ شایستگی‌های معلمی؛ نظام آموزش و سنجش معلمان و رتبه‌بندی؛ معلم در نقش مشاور؛ چالش‌های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی؛ تجربه‌نگاری معلمان در تدریس مجازی؛ روایت‌پژوهی از تجربه زیسته معلمان؛ تجربه نگاری از اجرای برنامه ویژه مدرسه (بوم)؛ روش‌های نظارت و راهنمایی بر عملکرد معلمان؛ ویژگی‌های نسل جدید در هر دوره تحصیلی؛ تحلیل اهداف دوره‌های تحصیلی و میزان تناسب فعالیت‌های مدرسه‌ها با آن‌ها؛ مهارت‌ها و منش معلمی؛ تحلیل برنامه‌های هدایت تحصیلی در مدرسه‌ها؛ محورهای ارسال مقالات می‌باشد.

ارسال مقاله، تجربه، خاطره، یادداشت کوتاه، قصه و داستان، طنز و حکایت، قالب های نوشتاری شرکت در این فراخوان مقاله می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188490232 در تماس باشند.

 

فراخوان مقاله ماهنامه «رشد معلم» منتشر شد

 

 

 
منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۲,۱۸۶
کد خبر : ۳,۶۳۸
افسانه مهردادفر
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
0
0

سلام چه جور میشه از امتیازش استفاده کرد

شیرین مالمیر
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
2

باسلام وممنون از سایت مفیدتون گزینه ارسال مقاله کجا هست ؟؟

فاطمه سادات انارکی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
2
0
0

با سلام و تشکر از سایت مفیدتان که این امکان فراهم شده که آثار به اشتراک گداشته شود .یر ولی لطفا برای مقالات محدودیت ایجاد نشود . زیرا 1000 کلمه برای یک مقاله کم است

زهرا شادباش
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
7

عرض ادب این فرخوان تا کی وقت داره؟؟ ایا حتما باید داستان و تجربه ها در قالب مقاله باشه؟ یا بصورت ورد میشه فرستاد؟ چرا اینجا گزینه ارسال فایل وجود نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
0

با سلام. لطفا مطالب خود را به ایمیل اعلام شده در فراخوان ارسال نمایید



نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید