عکس رهبر جدید
جشنواره فیلم رشد،
همه معلمان فیلم‌ساز شرکت کننده در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد لوح تقدیر و گواهی شرکت در جشنواره دریافت نمودند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ به منظور تقدیر و تشکر از همه معلمانی که سال گذشته برای پنجاهمین دوره از جشنواره فیلم رشد اثر فرستاده بودند، لوح تقدیر و گواهی حضور در جشنواره صادر و به نشانی آنان ارسال شده است. 

بر اساس این گزارش در پنجاهمین جشنواره فیلم رشد، هجدهمین دوره از رقابت‌های معلمان فیلم‌ساز در بخش ملی نیز برگزار شده بود که 166 فیلم از معلمان هنرمند فیلم‌ساز در این بخش با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند.

روح اله مالمیر رئیس گروه جشنواره فیلم رشد در این خصوص گفت: «در ادوار گذشته هم‌زمان با یک هفته برگزاری جشنواره فیلم رشد در تهران، معلمان فیلم‌ساز برگزیده نیز به تهران دعوت شده و چند روزی مهمان جشنواره می‌شدند اما در سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های برگزاری جشنواره، امکان حضور فیلم‌سازان معلم برگزیده در جشنواره میسر نشد. از این رو به پاس قدردانی از زحمات معلمان شرکت کننده در جشنواره، برای همه آنان لوح تقدیر و گواهی حضور صادر و ارسال شده است.» 

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در دبیرخانه فیلم رشد،‌ در پنجاهمین جشنواره فیلم رشد 91 معلم و دانشجو معلم فیلم‌ساز با 166 اثر از 25 استان کشور شرکت داشته‌اند که استان‌های شهر تهران با 12 معلم، کردستان با 11 معلم، و استان خراسان رضوی با 8 معلم فیلم‌ساز، بیشترین حضور را داشته‌اند.

همچنین استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد(هر یک 6 معلم)، شهرستان‌های تهران(5 معلم)، خوزستان و قم(هر یک 4 معلم)، مازندران، یزد، لرستان، گیلان و آذربایجان شرقی (هر یک 3 معلم)،‌ استان‌های قزوین، فارس، زنجان، کرمانشاه، خراسان شمالی، گلستان، هرمزگان و سمنان (هر یک 2 معلم)، استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و مرکزی (هر کدام با 1 معلم) در این دوره از جشنواره حضور داشته‌اند.

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۲۴
کد خبر : ۳,۶۳۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید