عکس رهبر جدید
رقابت دو کتاب انتشارات مدرسه در مسابقه تصویرگری براتیسلاوا ۲۰۲۱
تصویرگری دو کتاب «سیمرغ» و «شاه و ماه» از انتشارات مدرسه به بیست و هشتمین دوره از مسابقه بین‌المللی تصویرگری دو سالانه براتیسلاوا راه یافت.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی تصویرگری دو کتاب «سیمرغ» نوشته مرجان فولادوند و تصویرگری محمد بررنگی و کتاب «شاه و ماه» نوشته پروین پناهی و تصویرگری پدرام کازرونی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نماینده رسمی این رویداد در ایران برای حضور در این دوره از مسابقه تصویرگری براتیسلاوا انتخاب شد.

«سیمرغ» برگرفته از منطق الطیر عطار نیشابوری علاوه بر رقابت در این رویداد بزرگ تاکنون توانسته است برگزیده تصویرگری جایزه شارجه امارات متحده عربی ۲۰۱۹ شود. همچنین در لیست فهرست کلاغ سفید؛ کتابخانه بین المللی کودکان مونیخ و به نمایشگاه تصویرگری کنکور نامی کره جنوبی راه پیدا کند.

بنابر این گزارش؛ نمایشگاه بین‌المللی تصویرگری براتیسلاوا هر دو سال یک‌بار در جمهوری اسلواک، آثار تصویرگران کتاب‌های کودکان را به نمایش می‌گذارد. همچنین در کنار این جشنواره، نمایشگاه‌ها و رویدادهای دیگری، از جمله کارگاه آموزشی تصویرسازی و سمپوزیوم، توسط BIB برگزار خواهد شد.

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۶۶
کد خبر : ۳,۵۷۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید