عکس رهبر جدید
پایان کار هیئت انتخاب آثار معلمان فیلم‌ساز پنجاهمین جشنواره فیلم رشد
آثار معلمان فیلم‌ساز راه‌یافته به بخش مسابقه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد مشخص شدند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، هیئت انتخاب آثار معلمان فیلم‌ساز شرکت کننده در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد پس از چند هفته داوری، با اعلام آثار برتر به کار خود پایان داد.

سید سعید بدیعی، دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با تأیید این خبر اعلام نمود: «هیئت انتخاب آثار معلمان فیلم‌ساز شرکت کننده در دوره پنجاهم، بررسی حدود 200 فیلم معلمان و دانشجومعلمان سراسر کشور را از اوایل آذرماه آغاز نموده و در هفته سوم 32 فیلم را حائز ورود به بخش مسابقه اعلام نموده‌اند. این درحالی است که در دوره چهل و نهم تنها 10 فیلم از معلمان فیلم‌ساز ایرانی به بخش مسابقه راه یافته بود.» بدیعی در خصوص این افزایش آمار گفت: «با راه‌اندازی باشگاه معلمان فیلم‌ساز که از مردادماه گذشته کلید خورده است، تعداد آثار معلمان شرکت کننده در جشنواره امسال نسبت به سال قبل افزایش سی درصدی داشته است و همین باعث شده است که آثار بیشتر و با کیفیت بهتری در جشنواره امسال به دست ما برسد. در نتیجه بر اساس رأی هیئت انتخاب فیلم‌های معلمان، امسال 32 فیلم در قالب‌های داستانی، مستند و پویانمایی در بخش مسابقه با یکدیگر رقابت خواهند نمود.»

بنابر اعلام دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، مهدی مختاری، یدالله کریمی و جواد طوسی اعضای هیئت انتخاب آثار معلمان فیلم‌ساز در هجدهمین دوره از مسابقات معلمان فیلم‌ساز در پنجاهمین جشنواره فیلم رشد را بر عهده داشته‌اند.

اسامی فیلم‌های معلمان راه‌یافته به بخش مسابقه به همراه سایر بخش‌های دیگر در اواخر دی‌ماه اعلام خواهد شد. همچنین در بخش‌های دانش‌آموزی و بین‌الملل نیز اعضای هیئت‌های انتخاب همچنان در حال بررسی و ارزیابی آثار هستند که پس از دریافت نتایج هر بخش، به موقع اطلاع‌رسانی خواهد شد.


واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۱۷
کد خبر : ۳,۳۴۳
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید