عکس رهبر جدید
شبکه ملی مدارس
در این جلسه مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، ضمن بیان نقش و جایگاه شبکه ملی مدارس (رشد)، بر بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در شبکه ملی مدارس ایران (رشد) و نیز جلب مشارکت معلمان و دانش آموزان کشور تأکید نمود.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی شبکه ملی مدارس ایران (رشد) با حضور محمدابراهیم محمدی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، محسن باهو، مشاور فناوری اطلاعات ریاست سازمان، سید سعید بدیعی، معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات وفناوری آموزشی ، بهنام نیک نژاد، مدیر طرح و برنامه و امور مالی، احمدرضا امینی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی و محمد نیک افروز، سرپرست گروه تولید محتوای الکترونیکی برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه بدیعی و نیک افروز، گزارشی از روند پیشرفت طرح تحولی رشد و نیز برنامه های آتی جهت استقرار پلت فرم جدید شبکه ملی مدارس ایران (رشد) ارائه نمودند. در ادامه آقایان باهو، نیک‌نژاد و امینی  نکاتی در خصوص نحوه بهبود کیفیت خدمات ارائه شده و نیز انتخاب پلت فرم جدید شبکه ملی مدارس ایران (رشد) بیان نمودند. محمدی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، نیز ضمن بیان نقش جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی و نیز شورای سیاست‌گذاری شبکه ملی مدارس ایران (رشد)، استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمان را جهت ایجاد تحول در کیفیت خدمات شبکه رشد را ضروری دانسته و نیز مواردی را درخصوص ضرورت وجود برخی از سرویس‌ها و نیز نحوه ارائه آن‌ها بیان داشتند.

 

سیدسعید بدیعی

محمد نیک افروز

محسن باهو

بهنام نیک نژاد

 

همچنین ایشان بر نقش شبکه رشد در جلب مشارکت کلیه معلمان و دانش آموزان کشور تأکید نموده و خواستار غنای هر چه بیشتر محتواهای آموزشی برای معلمان و دانش آموزان بر بستر شبکه رشد شدند.

احمدرضا امینیدر ادامه جلسه، احمدرضا امینی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی، گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص درج QR Code بر روی کتب درسی مطرح نمودند. در پایان نیز نسخه اولیه کتاب‌های الکترونیکی تولید شده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا پیگیری‌های لازم جهت پیشرفت پروژه برابر با زمان بندی مقرر شده صورت گیرد.

 

محمدابراهیم محمدی

در پایان  محمدی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه، بر ضرورت اجرای آن به عنوان یکی از مطالبات وزیر محترم آموزش و پرورش تاکید نمودند و خواستار پیگیری مستمر فرایندهای تولید کتاب های الکترونیکی شدند.

 

 

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۱۰۳
کد خبر : ۳,۳۳۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید