عکس رهبر جدید
با «نرم افزار بوفه» کتاب‌های مدرسه همراه شماست
«بوفه» یک اپلیکیشن یا نرم افزار کتابخوان است که توسط انتشارات مدرسه با هدف دسترسی مخاطبان به کتاب‌های الکترونیک و صوتی نشر تولید شده است.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، امروزه از این که هر کاری را می‌توان با گوشی‌های همراه انجام دهیم موضوع عجیبی نیست. حتی خواندن کتاب بدون این که آن را حمل کنیم و یا ورق بزنیم. البته خیلی معتقدند ورق زدن کتاب و حس مطالعه کتاب‌های فیزیکی حال و هوای دیگری دارد. اما با در نظر گرفتن چند لحاظ مانند قیمت و دسترسی بهتر و به صرفه‌تر هر کتابخوانی باید نرم افزارهای کتاب‌خوان مورد دلخواه را در گوشی خود به همراه داشته باشد.

در بین نرم‌افزارهای زیادی که وجود دارد انتشارات مدرسه با تولید نرم افزار«بوفه» توانسته است آثار خود را در این بازار به عرصه نمایش بگذارد. با نصب  نرم افزار « بوفه» روی گوشی موبایل یا تبلت یا حتی رایانه می‌توانید آثار مورد نظر انتشارات مدرسه را مطالعه کنید.  این نرم افزار برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز طراحی شده است. در این نرم افزار حقوق ناشر و مؤلف رعایت شده است و در آن تلاش می‌شود تا کلیه آثار انتشارات مدرسه عرضه گردد.

در مقایسه با دیگر کتابخوان‌های ایرانی، بوفه می‌کوشد با پشتیبانی فیدیبو و با استفاده از استاندارهای بین المللی و بروز رسانی مرتب اپلیکیشن، همواره خود را در سطح معتبرترین کتابخوان‌های دنیا نگه دارد. از جمله امکانات ویژه این اپلیکیشن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

∙ خواندن کتاب الکترونیک بدون نیاز به اینترنت؛

∙  مطالعه رایگان نسخه‌های نمونه تمام کتاب‌ها قبل از خرید؛

∙ دسترسی به برخی آثار به صورت رایگان؛

∙ امکان ارزیابی کتاب‌ها توسط کاربر؛

∙ امکان خرید ارزی از سراسر دنیا؛

∙ امکان گفت‌وگو درباره کتاب‌ها در لابه‌لای صفحات کتاب (مطالعه گروهی)؛

∙ امکان گوش دادن به کتاب صوتی؛

∙ تنظیمات خاص کتابخوان: هایلایت و حاشیه‌نویسی‌‌نویسی، تغییر فونت، رنگ پس زمینه، نور صفحه، اندازه حروف و فاصله خطوط.

در حال حاضر 950 اثر از مجموعه کتاب‌های انتشارات مدرسه اعم از علمی، هنری، آموزشی، داستانی و... به نسخه الکترونیک تبدیل و در بوفه عرضه شده است همچنین 5 نسخه از کتاب‌های صوتی که تولید آن در مجموعه انتشارات صورت گرفته است نیز در این اپلیکیشن عرضه شده‌اند.

علاقمندان برای  نصب نرم افزار بوفه می‌توانند آن را از کافه بازار و گوگل پلی دانلود کنند. همچنین برای دسترسی به آثار می‌توانند روی لینک مقابل کلیک کنید:  http://www.madresehpub.ir/e-book/

 

نرم افزار بوفه

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۰۶۹
کد خبر : ۳,۳۳۰
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید