عکس رهبر جدید
برنامه‌‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در هفته کتاب و کتابخوانی
انتشارات مدرسه در بیست و هشتمین هفته کتاب و کتابخوانی؛ مصادف با سی‌امین سال تأسیس این انتشارات، برنامه‌های فرهنگی خود را در قالب « سالِ سی» به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به  نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی هفته کتاب را می‌توان فرصت مناسبی برای معرفی اهداف، برنامه‌ها و وظایف انتشارات مدرسه و همچنین  دستاوردهای انتشارات و خدمات متنوع این موسسه فرهنگی در سی‌امین سالگرد آن  به عموم مردم دانست، به همین مناسبت انتشارات مدرسه برنامه‌های ویژه‌ای را تحت عنوان «سالِ سی» همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌کند.

 

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به: برگزاری بر خط مسابقه کتابخوانی، رونمایی بر خط کتاب‌های تازه منتشر شده، رونمایی بر خط کتاب‌های کار،  برگزاری نمایشگاه مجازی ناشران آموزش و پرورش، آغاز اجرای طرح ملی کتابخانه تخصصی معلمان، فروش ویژه در فروشگاه‌ها  و همچنین برگزاری دومین جشن سپاس دوست و... اشاره کرد.

 

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در برنامه‌های عنوان شده می‌توانند به پایگاه خبری انتشارات مدرسه به آدرس www.madresehpub.ir مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است از 24 تا 30 آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

برنامه‌‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در هفته کتاب و کتابخوانی

 

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۳۲۶
کد خبر : ۳,۲۹۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید