عکس رهبر جدید
پایان مهلت ثبت‌نام در پنجاهمین جشنواره فیلم رشد
مهلت ثبت‌نام در پنجاهمین دوره این جشنواره خاتمه یافته است. فرصت ثبت‌نام و شرکت در این دوره از جشنواره که از نیمه شهریورماه گذشته آغاز و اواخر مهرماه به دلایل مشکلات و محدودیت‌های دوران کرونایی برای فیلم‌سازان داخل و خارج از کشور تمدید شده بود، به پایان رسید.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، مهلت ثبت‌نام در پنجاهمین دوره این جشنواره خاتمه یافته است. فرصت ثبت‌نام و شرکت در این دوره از جشنواره که از نیمه شهریورماه گذشته آغاز و اواخر مهرماه به دلایل مشکلات و محدودیت‌های دوران کرونایی برای فیلم‌سازان داخل و خارج از کشور تمدید شده بود، ساعت 24 روز یکشنبه 99/8/18 به پایان رسید.

دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ضمن تقدیر و تشکر از همه فیلم‌سازان داخل و خارج از کشور که در فراخوان پنجاهمین دوره این جشنواره کهن و بین‌المللی ثبت‌نام نموده‌اند، اعلام نمود مهلت ثبت‌نام در سایت جشنواره فیلم رشد خاتمه یافته است اما همه فیلم‌سازانی که در این سامانه ثبت‌نام نموده و کد رهگیری دریافت نموده‌اند، تا روز چهارشنبه 99/8/21 فرصت دارند که از طریق ارسال پستی و یا به صورت حضوری اثر خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل نمایند.

 بر این اساس، آثاری که بعد از این تاریخ دریافت شوند، ارزیابی نخواهند شد و از لیست بررسی اعضای هیئت انتخاب حذف خواهند شد.

نشانی دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تهران، ایرانشهر شمالی، نبش کوچه آذرفر، پلاک 270 ، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طبقه دوم، اتاق 504 یا 505  کدپستی 1584747359 می‌باشد.

شماره تلفن‌های دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر، آماده پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان محترم خواهد بود.  9- 88831161 (داخلی228 و 263) - مستقیم 88301479   

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۶۲
کد خبر : ۳,۲۹۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید