عکس رهبر جدید
مجلات رشد
سیدکمال شهابلو با اشاره به اقتضایات زمانه در تولید نشریات رشد اظهار کرد نگاه به توزیع مجلات هم نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری است. نمایندگان رشد، علاوه بر توزیع مجلات، باید در بازخوردسنجی نقش داشته باشند و با این کار به تولید صحیح و مخاطب‌‌پسند محتوا کمک کنند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، نشست نمایندگان نشریات رشد استان اصفهان با حضور سید کمال شهابلو، معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، خانم شهین جوانی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، و محمدرضا ناظم زاده، معاون آموزش متوسطه استان و نیز دیگر معاونان و همه نمایندگان توزیع نشریات رشد استان اصفهان، به‌صورت مجازی برگزار شد.

این نشست با محوریت بررسی نقش مجلات رشد، تولید و توزیع آن‌ها در شرایط احاطه بیماری کرونا و تعطیلی فیزیکی مدرسه‌ها برگزار شد. نقش و اهمیت مجلات رشد در فرایند تربیت و یادگیری، از محورهای دیگر این نشست بود. در این نشست معاون انتشارات مجلات رشد، ضمن تأکید بر توزیع به‌موقع نشریات رشد و رساندن آن‌ها به دست مخاطبان که معلمان و دانش‌آموزان عزیز هستند، طرح‌های تحولی مجلات در سال تحصیلی جاری را برشمرد. همچنین به امکان عرضه الکترونیک نشریات پرمخاطب رشد از طریق وب‌سایت دفتر اشاره‌ کرد و نحوه اشتراک‌گیری و توزیع در سامانه جدید را توضیح داد. ایشان درباره توجه به اقتضایات زمانه در تولید نشریات رشد و اینکه چه محتواهایی برای مخاطبان مناسب است،گفت: «نگاه ما به توزیع مجلات هم نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری است. نمایندگان رشد، علاوه بر توزیع مجلات، باید در بازخوردسنجی نقش داشته باشند و با این کار به تولید صحیح و مخاطب‌‌پسند محتوا کمک کنند. نیازسنجی و بازخوردسنجی نشان می‌دهد محصول تولیدشده تا چه اندازه برای مخاطبان کاربردی است.

 

نشست مجازی با نمایندگان توزیع مجلات رشد استان اصفهان
نشست مجازی با نمایندگان توزیع مجلات رشد استان اصفهان

 

 

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۰۱۸
کد خبر : ۳,۲۷۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید