عکس رهبر جدید
رشد آموزش علوم اجتماعی
فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش علوم اجتماعی شماره ۸۳ (دوره بیست‌وسوم، پاییز ۱۳۹۹) در ۴۸ صفحه برای معلمان، دانشجو معلمان، دبیران علوم اجتماعی و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش علوم اجتماعی شماره 83 (دوره بیست‌وسوم، پاییز ۱۳۹۹) در ۴۸ صفحه برای معلمان، دانشجو معلمان، معلمان علوم اجتماعی و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش با فهرست محتوای زیر منتشر شد:



سرمقاله

جعبه سفید و آموزش دیجیتال، تغییر گفتمان آموزشی در عصر پساکرونا / فریبرز بیات

 

برنامه درسی و آموزشی علوم اجتماعی

مدرسه همساز با زندگی نیست، مسائل آموزشی علوم اجتماعی در مدارس ایران در گفت وگو با دکتر مقصود فراستخواه / دانیال اعلمی

فاصله تربیتی بین مدرسه و جامعه / حسن نجفی؛ آرش زارع زردینی

پیش به سوی مطالعات اجتماعی زیست محیطی / جمشید میرزایی؛ فاطمه خزایی

تفکر انتقادی در کتاب مطالعات اجتماعی، نقد و بررسی کتاب مطاعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مؤلفه های تفکر انتقادی لیپمن / سیروس برخان



دانش نوین اجتماعی

شاخص جهانی منزلت اجتماعی معلم / وی جی اف؛ ترجمه: دکتر کیومرث فلاحی

آموزش سواد رسانه ای / سوسن پاکدل

غبار اخبار جعلی بر سپهر رسانه ای / آیا سواد دیجیتالی غبار اخبار جعلی و اطلاعات نادرست را از سپهر رسانه ای می زداید؟ / سید غلامرضا فلسفی

سازمان اجتماعی کارآمد و دموکراتیک، مقدمه ای بر جامعه شناسی سازمان ها / دانیال اعلمی

 
دانش اجتماعی بومی

• تولید منابع تعاملی آموزش علوم اجتماعی، معرفی نرم افزار تولید کتاب و مجله سه بعدی / مصطفی سهرابلو

خود آسیب رسانی دانش آموزان، گزارش یک مطالعه ی کیفی در اردبیل / قربان کیانی

حقوق شهروندی در مجله رشد دانش آموز / دکتر حسین زارع؛ معصومه خلیلی

معرفی کتاب، تربیت در برابر طبیعت

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۸۴۹
کد خبر : ۳,۲۷۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید