فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاعرسانی رشد آموزش زبانهای خارجی شماره ۱۳۱ (دوره سی و پنجم، پاییز ۱۳۹۹) در ۴۸ صفحه برای معلمان، دانشجو معلمان، دبیران زبانهای خارجی و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.
فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاعرسانی رشد آموزش زبانهای خارجی شماره ۱۳۱ (دوره سی و پنجم، پاییز ۱۳۹۹) در ۴۸ صفحه برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آوزش و پرورش با فهرست محتوای زیر منتشر شد:
سخن سردبیر
من از تغییر استقبال میکنم، پس هستم! / محمدرضا سهرابی
یادگیری دیجیتال
• چالش کرونا و آموزش زبان / شراره نادریمقام
•چهرههای دیجیتال: آموزش زبان از راه دور / فاطمه نامى
مطالعات میان رشته ای
آموزش میان رشتهای: آشتی دوباره علوم / محمدرضا سهرابی
Teacher's Professional Development
Mentoring and Student Teacher Identity: A Synthesis Review / Mahdi Modarres ; AlirezaQadiri, Mehryar
Research
The
Relationship between Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning
Strategies and Their Vocabulary Size / Mohammad Reza Khodadust ; Hanieh
Kharrati Asl
Teacher's Professional Development
The Interaction of Language Teachers’ Innovation and Their Professional Development / Farzaneh Dehghan
Comparative Studies
The Necessity of Competence-Driven English Textbooks for Vocational and Technical Schools in Iran / Hossein Salarian
Digital Learning
Overcoming Technical Glitches in Online Classes: Very Simple Hints / Fatemeh Nami
Language Education Park
Now We Are Six / Hadi Azimi ; Zahra Kobadi Kerman
Innovative Teacher
ENSEIGNEMENT FACILE I: la comprehension orale / Shaghayegh Naderimagham
Report Interview Event
The 4th International Conference on Digital Technology in Education (ICDTE 2020)
Book and Magazine Review
How to Think in English in Three Vital Steps: Help Your ESL/EFL Students Join the Global Community