عکس رهبر جدید
باشگاه معلمان هنرمند
مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی روح‌الله مالمیر را به عنوان نخستین دبیر باشگاه معلمان هنرمند منصوب نمود.

به گزارش معاونت فناوری آموزشی، دکتر محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی دفتر که روز سه شنبه 99/6/11 با حضور معاونین، رؤسا و کارشناسان تشکیل شد،‌ روح‌الله مالمیر را به سمت «دبیر باشگاه معلمان هنرمند» منصوب نمود.

باشگاه معلمان هنرمند که از اوایل مردادماه گذشته به پیشنهاد دکتر محمدی در بخش معاونت فناوری آموزشی کلید خورده است از جمله اقدامات جدید دفتر انتشارات و فناوری آموزشی می‌باشد که با هدف شناسایی و ساماندهی معلمان هنرمند سراسر کشور آغاز به کار نموده است.

در متن ابلاغ دبیر باشگاه معلمان هنرمند آمده است: «دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بر اساس نیازهای آموزش و پرورش، همسو با اسناد بالادستی و سند درسی ملی، برای انجام اقدامات جدی و اساسی‌تر در زمینه‌هایی همچون تولید فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتیِ مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش، مشارکت و همکاری حداکثری فرهنگیان هنرمند کشور را در رشته‌های گوناگون از جمله فیلم‌سازی می‌طلبد.

طراحی و راه‌اندازی «باشگاه معلمان هنرمند» یکی از اقدامات مؤثری است که می‌تواند در این مسیر، راه رسیدن به وضعیت مطلوب را بیش از پیش هموار سازد و با شناسایی معلمان هنرمند ضمن بهره‌برداری از تخصص و تجربه‌های ارزشمندشان، زمینه‌های رشد و بالندگی ایشان را در عرصه‌های فرهنگی و هنری فراهم آورد.

از این رو، با توکل به خداوند متعال و استمداد از ارواح طیبه شهدا، جنابعالی را که در عرصه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی تخصص، تعهد و تجربه‌های ارزشمند دارید،‌ به عنوان «دبیر باشگاه معلمان هنرمند» منصوب می‌کنم. امید است با لطف و مدد الهی و همراهی همکاران تلاشگر و همدل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، همکاران محترم اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق و نواحی، و جلب مشارکت حداکثری دستگاه‌های مرتبط، در راه اندازی، ساماندهی و بهره‌برداری از این باشگاه موفق و مؤید باشید.»

مالمیر که در کنار تحصیلات دانشگاهی خود، دوره فیلم‌سازی را در انجمن سینمای جوانان ایران با درجه عالی پشت سر گذاشته و فیلم‌های کوتاهی را در رزومه هنری خود تولید نموده، در حال حاضر مدیر گروه جشنواره بین المللی فیلم رشد است. از جمله فعالیت‌های اجرایی و هنری‌ او می‌توان به این موارد اشاره نمود: کارشناس ارشد هنرهای نمایشی، کارشناس مسئول فیلم و هنرهای نمایشی وزارت آموزش و پرورش از سال ۱۳۹۰ تا 1396، دبیر کشوری پنج دوره از مسابقات فیلم و نمایشنامه نویسی فرهنگیان سراسر کشور، کارشناس مسئول تولید فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از فروردین ماه ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، عضو هیئت انتخاب جشنواره بین المللی فیلم رشد از دوره چهل و دوم تا دوره چهل و نهم، داور جشنواره‌های فیلم فرهنگیان، مدرس هنرهای نمایشی در دوره‌های ضمن خدمت معلمان، عضو شورای هنری صدور پروانه حمایت از فیلم‌های سینمایی در وزارت آموزش و پرورش.  

مالمیر همچنین در زمینه‌های شعر و ادبیات، نمایشنامه نویسی و فیلمنامه‌ نویسی چندین جلد کتاب نوشته و توانسته است تندیس و جوایز گوناگونی را از جشنواره‌های ملی کسب نماید.

 

ابلاغ آقای مالمیر

 

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۷۸۳
کد خبر : ۳,۲۳۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید