عکس رهبر جدید
آغاز جشنواره سراسری ایران نوشت با حضور مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
جشنواره سراسری ایران نوشت (نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی) با حضور مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی آغاز شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم آغازین جشنواره سراسری ایران نوشت (نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی) در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرعامل مجمع نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی برگزار شد.

از سال 1391 تا به امروز جمعی از فعالان فرهنگی توانستند با تولید میلیون‌ها محصول نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی، بخشی از این بازار را از آن خود کنند؛ این افراد جهت ساماندهی مراکز تولید و توزیع، تلاش جهت رفع موانع قانونی، توسعه فعالیت‌های این حوزه، شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز، تلاش در تقویت قوت‌ها و اصلاح ضعف‌ها، تلاش برای افزایش کمی و کیفی تولیدات در قالب مجمع نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی گرد هم آمدند تا بتوانند با برنامه‌ای منسجم و با مدیریتی متمرکز تحت عنوان «ایران نوشت» در این عرصه به فعالیت بپردازند.

در این جشنواره به جای آنکه نمایشگاه متمرکزی برگزار شود و ایجاد ازدحام کند، با فروشگاه‌های محلی و اینترنتی سراسر کشور فعالیت می‌کند.

جشنواره ایران نوشت تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و اسامی و اطاعات فروشگاه‌های توزیع لوازم‌التحریر ایرانی ـ اسلامی روی سایت ایران نوشت منتشر شده است.

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۱۳
کد خبر : ۳,۲۱۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید