عکس رهبر جدید
دبیر یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد
توسعه عکس‌های مناسب حوزه تعلیم و تربیت به منظور بهبود فرایند یاددهی‌ـ یادگیری، تحقق اهداف برنامه تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقاء سطح تولیدات بسته‌‌های یادگیری از جمله اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، دکتر حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی طی ابلاغی پرویز قراگوزلی را به سمت دبیری یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد منصوب نمود. در بخشی از این ابلاغ آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی، شناخت خوب و تجربه‌های ارزشمندتان در امور هنری شما را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره دوسالانه عکس رشد منصوب می‌نمایم. توسعه عکس‌های مناسب حوزه تعلیم و تربیت به منظور بهبود فرایند یاددهی‌ـ یادگیری، تحقق اهداف برنامه تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقاء سطح تولیدات بسته‌‌های یادگیری از جمله اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند.»

دکتر ملکی در بخش دیگری از این ابلاغ اظهار امیدورای کرده است که با برگزاری موفق این جشنواره و اهتمام در اموری چون استفاده از آثار راه یافته به جشنواره در تولید همه منابع آموزشی ـ تولیدی سازمان، همسویی و هماهنگی جشنواره با اهداف تربیتی منابع تولیدی سازمان، تقویت ارتباط عکاسان با سازمان، شناسایی عکاسان و حمایت از آن‌ها و...  موفقیت و رشد همه جانبه در این جشنواره اتفاق بیفتد.

در پایان این ابلاغ بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی با حفظ فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از آغاز تا پایان جشنواره به منظور صیانت از سلامتی تمام مخاطبان و دست‌اندرکاران سازمانی و برون‌سازمانی تأکید شده است.

 

 

ابلاغ آقای قراگوزلو

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۰۱۶
کد خبر : ۳,۲۰۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید