عکس رهبر جدید
پنجاهمین جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی طی ابلاغی سید سعید بدیعی را به عنوان «دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» منصوب نمود

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، بنا بر پیشنهاد سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و تأیید دکتر حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طی ابلاغی سیدسعید بدیعی به عنوان دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب شد. بدیعی که از سال ۱۳۹۲ معاون مدیرکل و قائم مقام دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بوده، پیش از این نیز چندین دوره دبیری جشنواره فیلم رشد را بر عهده داشته است.

در بخشی از این ابلاغ آمده است:

باسمه تعالی
برادر ارجمند، جناب آقای بدیعی
سلام علیکم
شکی نیست که جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به عنوان دیرپاترین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی در جهان، یک رویداد غرورانگیز بین‌المللی در نظام تعلیم تربیت جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند با آموزش،‌ حفظ و انتقال دانش از طریق فیلم در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری و تکمیل بسته‌های آموزشی مدارس، نقشی تأثیرگذار و مهم در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشد.

شناسایی، جذب و معرفی جدیدترین تولیدات علمی، آموزشی و تربیتی در قالب رسانه‌ای قدرتمند به نام فیلم، از جمله مأموریت‌های مهم این جشنواره برای ایجاد تنوع در محیط یادگیری، تسهیل و تعمیق محتوا و ملموس نمودن مفاهیم انتزاعی است که با استمرار آن، پیوسته راه را برای تربیت نسلی خداجوی، خلاق، حقیقت‌طلب و سربلند هموار می‌سازد.

اینک که مشعل پنجاه سالگی این میراث کهن فرهنگی به امانت به دست ما سپرده شده است، با توکل به خداوند متعال و استمداد از ارواح طیبه شهدا، جنابعالی به عنوان «دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» منصوب می‌نمایم.

حسن ملکی/ معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی


شایان ذکر است با انتصاب دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، فراخوان پنجاهمین دوره این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد.

 

ابلاغ دبیر جشنواره فیلم رشد
ابلاغ دبیر جشنواره فیلم رشد

 


واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۸۰
کد خبر : ۳,۱۹۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید