عکس رهبر جدید
موفقیت مجلات رشد در گرو مخاطبان است
تعامل و جذب مخاطبان با تولید محتوایی خاص و ناب

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی اولین جلسه سردبیران مجلات عمومی بزرگسال برگزار شد. در این جلسه ابتدا گزارشی از وضعیت آماده‌سازی و تیراژ مجلات در دوره‌های گذشته ارائه شد و سردبیران درباره برنامه‌های سال جاری و راهکارهایی برای جذب بهتر و بیش‌تر مخاطبان بحث و گفت‌و‌گو کردند.

مدیرمسئول مجلات رشد در این جلسه معیار ماندگاری مجلات رشد را در روشن ماندن چراغ مجلات عمومی و دانش‌آموزی و با اشاره به تیراژ چهل میلیونی مجلات رشد در سال گذشته، گفت: «برای زنده ماندن و ادامه حیات مجلات، لازم است تلاش شود تا تولید محتوایی خاص و متناسب با جامعه مخاطبان ارائه شود.»

محمدی از آمادگی برای ایجاد فضای تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان خبر داد و اظهار کرد که دفتر انتشارات و فناوری آموزشی آمادگی لازم برای دریافت هر گونه پیشنهاد و همکاری مناسب در راستای رسیدن به اهداف مخاطبان در قالب فراخوان و مسابقه را دارد.

وی در پایان بر داشتن نگاه مطبوعاتی، ارائه کار تیمی و پرهیز از تک سلیقه‌گی،  حضور در فضای مجازی، ایجاد کانال‌های ارتباطی با نویسندگان و مخاطبان، حضور در رسانه صدا‌و‌سیما با هویت مجلات رشد برای معرفی و تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان تأکید کرد.

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۸۵۰
کد خبر : ۳,۱۶۴
سید نصیب الله رایکا
۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
0

عصر که بشر در ان زندگی میکند بخاطر ارتباط گسترده با جهان پیرامونش و عوض شدن و عمومیت پیداکردن اصطلاحات جدید که در بین همه مردم کشور رایج شده و گاه این اصطلاحات در سطح جهانی بین عموم هم رفته اگر خواستار گسترش مطالب و اندیشه های خود باشیم باید این نکات را در نظر و متون خود را بر این اصول بنویسیم من یک نویسنده هستم که ابعادی را در جامعه میبینم که گاهی متعجب میشود چرا مطلبی از ان در نشریات گفته نمیشود و هنوز گیر اصطلاحات و ادبیات کهنه ای هستیم که مخاطب جوان برای آن بهایی قائل نیست چاره ای نیست برای ارتباط و انتقال اندیشه با مبنای جدیدی وارد شویدوگرنه جوانان کشورمان طعمه ی اندیشه و فرهنگ غریبه ها خواهند شد . با تشکر سید نصیب الله رایکا


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید