تعامل و جذب مخاطبان با تولید محتوایی خاص و ناب
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی اولین جلسه سردبیران مجلات عمومی بزرگسال برگزار شد. در این جلسه ابتدا گزارشی از وضعیت آمادهسازی و تیراژ مجلات در دورههای گذشته ارائه شد و سردبیران درباره برنامههای سال جاری و راهکارهایی برای جذب بهتر و بیشتر مخاطبان بحث و گفتوگو کردند.
مدیرمسئول مجلات رشد در این جلسه معیار ماندگاری مجلات رشد را در روشن ماندن چراغ مجلات عمومی و دانشآموزی و با اشاره به تیراژ چهل میلیونی مجلات رشد در سال گذشته، گفت: «برای زنده ماندن و ادامه حیات مجلات، لازم است تلاش شود تا تولید محتوایی خاص و متناسب با جامعه مخاطبان ارائه شود.»
محمدی از آمادگی برای ایجاد فضای تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان خبر داد و اظهار کرد که دفتر انتشارات و فناوری آموزشی آمادگی لازم برای دریافت هر گونه پیشنهاد و همکاری مناسب در راستای رسیدن به اهداف مخاطبان در قالب فراخوان و مسابقه را دارد.
وی در پایان بر داشتن نگاه مطبوعاتی، ارائه کار تیمی و پرهیز از تک سلیقهگی، حضور در فضای مجازی، ایجاد کانالهای ارتباطی با نویسندگان و مخاطبان، حضور در رسانه صداوسیما با هویت مجلات رشد برای معرفی و تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان تأکید کرد.