عکس رهبر جدید
مجلات رشد
مدیرمسئول مجلات رشد شرکت معلمان در تولید محتوا را عامل توسعه مجلات دانست.

اولین جلسه سردبیران مجلات رشد دانش‌آموزی در سال ۹۹ با حضور سردبیران مجلات رشد دانش‌آموزی برگزار شد. به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در این جلسه بر تنوع نوشتاری، ارتباط ارگانیک مجلات با یکدیگر و ارتباط مستمر با مخاطبان تأکید شد.
مدیرمسئول مجلات رشد با تأکید بر محوریت جذب مخاطب، شرکت معلمان در تولید محتوا را عامل توسعه مجلات رشد دانست. محمدی برای حل مشکل فرایند ارتباط‌گیری با مخاطبان در زمان شیوع بیماری کرونا، روش‌های گوناگون غیرفیزیکی انتشار محتوای این نشریات را پیشنهاد داد.
در این جلسه معیارهایی چون: نسبت دانش‌آموزان به شمارگان هر نشریه، چگونگی افزایش کمی مخاطبان، مشارکت بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش در تولید محتوای نشریات و تعیین شاخص‌های ارزیابی هر نشریه مورد تأکید قرار گرفت.

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۸۸۴
کد خبر : ۳,۱۵۹
اژدر سلیمانپور باکفایت
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
0

با سلام و خسته نباشید. این جانب سلیمانپور از ارومیه هستم. در مورد مجلات رشد با توجه به تجربیات بنده در چاپ مقالات مختلف و اینکه علاقه وافری به تحقیق دارم، به عرض عالی می‌رساند که این مجلات فوق‌العاده عالی و لازم برای ارتقاء یادگیری معلمان و دانش‌آموزان هستند. اما تغییرات زیر لازم است انجام شود زیرا بدون آنها هیچ مدرسه و دانش‌آموزی در مطالعه این مجلات پیش قدم نخواهد بود. 1. درج فعالیت های همکاران (دبیران) در سیستم ارزشیابی آنها. در نتیجه تشویق دیگر همکاران برای انجام فعالیت در مجلات. 2. تغییر سیستم داوری مجله. دقیقا مانند نشریات دیگر، دریافت مقالات نظام مند بوده به طوریکه همکار محقق قادر به پیگیری سیستمی نتیجه باشد. 3. توجه به مقالات همکاران شاغل و مرتبط با کتب درسی دانش‌آموزان. گاها دیده می‌شود چندین مقاله از مطالب دانشگاهی از یک هیات علمی چاپ می‌شود که این مطالب مورد نیاز سطح آموزش دانش‌آموزان نیست. 4. محدودیت برای تعداد مقالات همکاران. هر همکار نباید بیش از دو مقاله در یکسال داشته باشد. 5. استفاده از همکاران ساعی به صورت پویا در امر داوری و امورات مجله. ارسال نمونه به مدارس. با تشکر


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید