عکس رهبر جدید
محمدابراهیم محمدی به عنوان سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی معارفه شد
مراسم تکریم و معارفه دکتر مسعود فیاضی مدیرکل پیشین و دکتر محمدابراهیم محمدی، سرپرست فعلی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با حضور دکتر اسدالله مرتضایی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، روح‌الله رضاعلی، مشاور اجرایی سازمان، معاونان دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و رؤسای گروه‌های این دفتر در تاریخ ۹۸/۰۳/۱۰ برگزار شد.

در این جلسه دکتر مرتضایی با اشاره به سابقه آشنایی ایشان با آقای دکتر فیاضی گفت: «ایشان از اصالت و تدینی شایسته و درخور برخوردار هستند و نقش خادمی خودشان را در یکسال گذشته به درستی انجام داده‌اند.»

وی افزود: «اما به طور طبیعی در شرایط جدیدی که برای هر دستگاهی پیش می‌آید است با چینش مجدد تیم‌ها مواجه می‌شویم. در رویکرد جدید سازمان پژوهش فرض بر این است که در انتصابات اولویت را به همکاران درون سازمان یا به تعبیری درون دستگاه آموزش و پرورش بدهیم. در این شرایط تصدی‌ها از افراد درون وزارت آموزش و پرورش است که با همه وجودشان مسائل آموزش و پرورش را درک کرده باشند و از هر منظر اولویت با همکاران آموزش و پرورش خواهد بود. تا زمانی که خودمان نیرو داریم چرا از این ظرفیت‌ها استفاده نکنیم؟»

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش با اشاره به لزوم حفظ کرامت انسان‌ها ادامه داد: « اگر زمانی افراد نتوانند با هم کار کنند دلیل نمی‌شود که حرمت‌های همدیگر را حفظ نکنند؛ لذا آنکه حرمت آورد، حرمت برد. ما با انسان‌ها کار می‌کنیم لاجرم باید به این فضیلت‌ها در عمل اهتمام داشته باشیم. بنابراین با فضل الهی و یاری شما عزیزان تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌هایمان را به کار گیریم و با حفظ حرمت‌ها و با توجه به رفاقت‌ها با هم در این مسیر گام‌هایی برداریم. قرار نیست در این مسیر کسی بماند. همه مسافریم و شرط این است که ساحت مسافر بودن را حفظ کنیم.»

دکتر مرتضایی در ادامه گفت: «فضیلت‌‌های جناب آقای محمدی برای اعضای این جلسه مبهم نیست و دوستان سال‌ها است که ایشان را می‌شناسند. ایشان تجربیات گران‌سنگی در سطوح مختلف آموزش و پرورش داشته‌اند. این تجربیات در کنار دانش و اخلاص ایشان می‌تواند باعث برداشتن گام‌های مؤثری برای این مجموعه شود. ضمن اینکه ما در این دفتر به تحول نیاز داریم.»

در ادامه این جلسه دکتر محمدابراهیم محمدی، سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی گفت: «خوشحالم به خانه خودم بازگشته‌ام. انشاءالله حرکت خوبی را در این دفتر بر اساس تکریم و توسعه و با همکاری و هم‌افزایی یکدیگر آغاز خواهیم کرد به شکلی که ثمره این تلاش را در کف مدرسه احساس کنیم. آنچه که می‌تواند ما را خوشحال کند این است که بتوانیم نتیجه تلاش‌هایمان را در میان دانش‌آموزان و مهارت‌های اجتماعی معلمان ببینیم.»

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی افزود: «من اعتقاد دارم این دفتر خواستگاه نیروهای توانمند و مؤثر علمی است و باید این فرصت را فراهم کنیم تا در جهت فکری که دارند گام بردارند. این نوید را می‌دهم که جهت مأموریت‌های دفتر شاهد تغییراتی به نفع مدرسه و دانش‌آموز خواهیم بود.»

وی با اشاره به این موضوع که علاوه بر این‌که باید از ظرفیت‌هایی که داریم استفاده کنیم گفت: « باید به داشته‌‌های خودمان بیفزاییم. ما کارهای خوب دوستان قبلی را دنبال می‌کنیم و هرجا نیاز باشد تغییرات جدید را انجام خواهیم داد و با قوت کارها را ادامه خواهیم داد؛ تا فردا که از اینجا رفتیم حسنه ماندگاری را از خودمان به جا بگذاریم.»

در پایان این مراسم حکم انتصاب آقای دکتر محمدی توسط معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان  به ایشان ابلاغ شد.

معارفه دکتر محمدی
 
معارفه دکتر محمدی
 
معارفه دکتر محمدی
 
محمد ابراهیم محمدی

 

 

 

 
 
تعداد بازدید : ۵۲۹
کد خبر : ۳,۱۳۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید