عکس رهبر جدید
مرحله استانی چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد
همزمان با مرحله استانی چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد در شهرستان‌های استان تهران، یک دوره کارگاه انیمیشن سه روزه در شهریار برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، همزمان با اجرای مرحله استانی چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد در شهرستان‌های استان تهران، یک دوره کارگاه انیمیشن سه روزه با حضور استاد علی مراد در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم آذرماه ۹۸ از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل پژوهش سرای دانش‌آموزی جوان شهریار برای دانش‌آموزان دختر پایه‌های نهم و دهم از چند دبیرستان منطقه شهریار برگزار گردید.

در روز اول این دوره، کارگاه آشنایی دانش‌آموزان با مبانی انیمیشن و تکنیک‌های آن (تکنیک عروسکی-Stop Motion) برگزار شد. روز دوم کارگاه طراحی عروسک و ساخت اجزای آن به صورت تخصصی با فعالیت مشتاقانه دانش‌آموزان برگزار گردید و دانش‌آموزان در این کارگاه عروسک‌های شخصیت‌های مختلف را طراحی و اجرا کردند.

در روز سوم، کارگاه با هدف متحرک‌سازی عروسک‌ها و  مراحل فیلمبرداری آن برای این گروه‌دانش آموزان برگزار شد. در این کارگاه سه روزه دانش آموزان به صورت عملی با مراحل ساخت انیمیشن آشنا شدند.

همچنین در روز پایانی، معاون آموزش متوسطه شهرستان شهریار، جناب آقای بهمن‌زاده و معاون پژوهش شهرستان، جناب آقای علائی از این کارگاه بازدید نموده، از آقای علی مراد و دانش‌آموزان تقدیر به عمل آوردند.

 

 

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۶۳۰
کد خبر : ۳,۰۶۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید