عکس رهبر جدید
جشنواره بین المللی فیلم رشد
ستاد اجرایی مرحله استانی چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در شهرستان‌های استان تهران پس از 18 روز اکران، به کار خود پایان داد.

 

به گزارش اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش متوسطه اداره کل شهرستان‌های استان تهران مراسم اختتامیه چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد روز چهارشنبه مورخ  ۹۸/۹/۱۳ در محل دبیرخانه استانی این جشنواره مستقر در منطقه کهریزک برگزار شد.

این مراسم با حضور میررضا شفیع پور، معاون آموزش متوسطه  اداره کل، علی محمد نائینیان، رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه اداره کل، مسئولین اداره آموزش و پرورش و شهری منطقه کهریزک، کارشناسان گروه‌های آموزشی سایر مناطق  مدیران مدارس و تعدادی از دانش آموزان برگزار گردید.

میررضا شفیع پور در این مراسم ضمن تقدیر از اهتمام مسئولین اداره آموزش و پرورش مناطق ۲۱ گانه شهرستان های استان به ویژه مسئولین منطقه کهریزک در برگزاری باشکوه جشنواره، اظهار داشتند بهره‌گیری از هنر هفتم علاوه بر ایجاد تنوع در محیط‌های یادگیری، بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌های اخلاقی و ژرفا بخشیدن به آموخته‌های کودکان و نوجوانان پیرامون عقاید و روش‌های زندگی علما، اندیشمندان و بزرگان این مرز و بوم است.

در ادامه محمد نائمیان مسئول دبیرخانه استانی جشنواره، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سطح استان را به تفکیک مناطق شهرستان‌های استان تهران ارائه دادند و اظهار کردند بیش از ۱۰۳.۰۰۰ دانش آموز ابتدایی و متوسطه استان طی هجده روز در دو نوبت صبح و عصر از فیلم‌های برگزیده چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد دیدن کردند.

جشنواره بین المللی فیلم رشد سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ در شهرستان‌های استان ‌تهران همزمان با مراسم افتتاحیه این جشنواره که از روز جمعه  ۱۳۹۸/۸/۲۴ در سینما فلسطین تهران آغاز شده بود؛ از روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه در ۲۱ منطقه آموزش و پرورش با اجرای مراسم افتتاحیه در منطقه شهریار آغاز و پس از ۱۸ روز تلاش پیگیر، با اجرای مراسم اختتامیه  و تجلیل از تلاشگران و  برگزارکنندگان جشنواره در سیزدهم آذرماه در منطقه کهریزک پایان یافت.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۲۳۴
کد خبر : ۳,۰۵۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید