عکس رهبر جدید
جشنواره فیلم رشد
مجید صادقیان از تقدیر از چهار هزار همکار افتخاری جشنواره‌های استانی فیلم رشد خبر داد
امسال همزمان با برگزاری چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، از چهار هزار همکار افتخاری جشنواره‌های استانی فیلم رشد تقدیر خواهد شد. مجید صادقیان، معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و عضو هیئت انتخاب فیلم‌های خارجی جشنواره فیلم رشد با اعلام این خبر گفت: «جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از معدود رویدادهای فراگیر علمی ـ آموزشی و سینمایی در کشور است که از همراهی افتخاری طیف وسیعی از نیروهای اجرایی بهره می‌گیرد.»
صادقیان با اشاره به گستردگی جشنواره بین المللی فیلم رشد در سراسر ایران و بازه زمانی شش ماهه برگزاری آن گفت: «اگر نبود همراهی افتخاری بیش از ۴۰۰۰ فرهنگی دلسوز و بعضاً همکاران سایر سازمان‌های علاقه‌مند به همراهی دستگاه تعلیم وتربیت در سراسر کشور، این مهم به سرانجام نمی‌رسید. این همراهی ارزشمند به واسطه پررنگ کردن محتوای آموزشی و تربیتی فیلم‌ها در اذهان دانش‌آموزان، عملاً اثربخشی رویداد را نیز بالا می‌برد؛ به‌نظر، قدردانی رسمی از این همکارانِ همدل، حداقل کاری است که می‌توانیم و باید انجام دهیم.»
لازم به یادآوری است که آثار برگزیده و شاخص جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از فردای اختتامیه آن یعنی از دوم آذر امسال تا پایان اردیبهشت سال آینده، به تدریج و به شکل هفتگی در تمام استان‌های کشور برای دانش‌آموزان مشتاق به نمایش درمی‌آیند. همچنین برای بهره‌مند شدن طیف وسیع‌تری از مخاطبان در مناطق کم‌برخوردار، هماهنگی‌های اجرایی و فنی متعددی انجام‌شده تا سالن‌های کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی، مراکز فرهنگی و هنری و بعضاً سالن‌های مناسب مدارس، میزبان جشنواره فیلم رشد باشند. این جشنواره در تمام سال‌های برگزاری از همکاری خودجوش و افتخاری جمع بزرگی از فرهنگیان و معلمان کشور به عنوان نیروهای اجرایی بهره‌‌مند بوده است.
 
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از ۲۴ آبان تا اول آذر در تهران، و سپس به شکل هفتگی در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

 

 

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۱۴۴
کد خبر : ۲,۹۸۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید