عکس رهبر جدید
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۲۷
قطار سریع‌السیر مشهد ـ تهران در عصر روز سه‌شنبه، ششم اردیبهشت 1390، به عرصه‌ی درس آموزی برخی از مسافران، از سردبیران مجلات رشد تبدیل شد

به گزارش خبرنگار ما، پس از اتمام چهاردهمین نشست سردبیران، مدیران داخلی، کارشناسان و مدیران مجلات رشد که در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار شد، کلیه‌ی شرکت کنندگان با قطار ساعت هجده و سی دقیقه در حال بازگشت به تهران بودند و به دلیل این که بلیت‌های برگشت بر اساس جاهای خالی موجود خریداری شده بود، تقریباً مسافران رشد در تمامی واگن‌ها و کوپه‌های قطار پخش شده بودند.
در کوپه‌ای که مدیر مسئول و معاون مجلات رشد حضور داشتند، دکتر محسن میرباقری، سردبیر «رشد آموزش قرآن» هم حاضر بود. وی، که علاوه بر استادی دانشگاه و سردبیری مجله، خطیبی سخنور و چهره‌ای شناخته شده و رسانه‌ای است؛ به دلیل باز بودن در کوپه، توسط تعدادی از افراد که در حال عبور بودند، شناسایی شد. این افراد که گروهی از خانم‌های عضو بسیج شهرستان رباط کریم و مسافران دو واگن از قطار بودند، از این که دکتر میرباقری را دیده‌اند، به وجد آمدند و از وی خواستند در صورت امکان برای آن‌ها سخنرانی کند. آقای میرباقری با سعه‌ی صدر پذیرفت و اعلام آمادگی کرد که هر ساعتی و هرجا که بگویند، آماده‌ی سخنرانی است.

دکتر محسن میرباقری

دکتر محسن میرباقری


سرپرستان بسیج خواهران شهرستان رباط کریم، با مسئولان قطار هماهنگی کردند و قرار شد پس از ساعت 11 شب که سرو غذا پایان می‌پذیرد، فضای رستوران در اختیار آنان قرار گیرد. آقای میرباقری، تا ساعت یاد شده صبر کرد. وقتی زمان موعود فرا رسید، فضای رستوران توسط خانم‌های رباط کریمی پر شد و دکتر میرباقری، ابتدا در انتهای رستوران و سپس به دلیل نرسیدن صدا و در اختیار نبودن وسایل لازم صوتی در وسط رستوران مستقر شد و مانند همیشه با بیان شیوا، به ذکر آموزه‌های قرآنی پرداخت.
در پایان، جلسه به پرسش و پاسخ سردبیر رشد آموزش قرآن با خانم‌های حاضر در رستوران تبدیل شد و تا پاسی از شب ادامه یافت. متأسفانه علیرغم حاضر بودن عکاس مجلات رشد و نیز امکان عکس‌برداری با تلفن‌های همراه، رئیس قطار اجازه نداد از این نشست عکسی تهیه شود.
علاوه بر سردبیر رشد قرآن، گفت‌وگوی دکتر عادل یغما، سردبیر مجله‌ی «رشد تکنولوژی آموزشی» و علی‌محمد بخشوده، مدیر داخلی مجله‌ی «رشد آموزش فنی و حرفه‌ای» با مسافران هم‌کوپه‌ای خود، درباره‌ی انواع و اقسام مباحث علمی، دیدنی و شنیدنی بود و این موضوع با اندک تفاوتی در تمام کوپه‌هایی که سردبیران، مدیران داخلی و گرافیست‌های مجلات رشد حضور داشتند، به چشم می‌خورد.

دکتر عادل یغما

دکتر عادل یغما

تعداد بازدید : ۱,۸۱۳
کد خبر : ۲۸۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید