عکس رهبر جدید
یکی از حوزه‌های اصلی تحول، ایجاد علاقه برای مصرف تولیدات فرهنگی مناسب است

مراسم اختتامیه چهار دهمین گردهمایی سالانه نمایندگان مجلات رشد، روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهندس صادق‌پور مدیرکل دفتر آموزش‌های دبستانی، محمد ناصری، مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی، معاونین آموزشی و نمایندگان مجلات رشد استان‌ها در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.
دکتر محمدیان در این مراسم ،موضوع تحول در آموزش و پرورش را  اصلی‌ترین بحث فعلی نظام تعلیم و تربیتی کشور دانست وگفت: «یکی از حوزه‌های اصلی تحول ایجاد علاقه برای مصرف تولیدات فرهنگی مناسب است».
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ادامه اداد: «ما باید شرایط را برای ایجاد علاقه مصرف محصولات فرهنگی مناسب فراهم کنیم که یکی از این محصولات فرهنگی برای دانش آموزان و معلمان، مجلات رشد است».
وی در ادامه به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره و گفت: «امسال سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است و ما در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی با تأسی از این سال  یکی از مهم‌ترین رویکردهای خود را خود را اقتصاد فرهنگی و ایجاد میل برای هزینه کردن برای فرهنگ قرار داده‌ایم».
معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه از معاونین آموزشی استان‌ها  درخواست کرد در موضوع  یابی مجلات رشد پیش قدم باشند وی ادامه داد: معلمان و فرهنگیان را تشویق کنید بنویسند، تجربه ها و خاطرات و آرزو های  خود را برای مجلات رشد ارسال کنند. جادارد همین جا از دوستان دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی تشکر کنم که نوشته های معلمان را ارج می نهند و علاوه بر انتشار در ما‌ه‌نامه ها و فصل نامه های رشدمابقی را به صورت الکترونیک  در وبلاگ  مجلات منتشر می کنند.
در پایان مراسم از استان‌های فعال در حوزه ترویج و گسترش مجلات رشد به نحوه شایسته‌ای قدر شناسی شد.

تعداد بازدید : ۸۰۲
کد خبر : ۱,۶۵۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید