عکس رهبر جدید
مجلات رشد، گلچینی از نظرات کارشناسان و صاحب نظران حوزه آموزش و پرورش است

مراسم اختتامیه چهار دهمین گردهمایی سالانه نمایندگان مجلات رشد، روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهندس صادق‌پور مدیرکل دفتر آموزش‌های دبستانی، محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی، معاونین آموزشی و نمایندگان مجلات رشد استان‌ها در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.
مهندس صادق پور مدیر کل دفتر آموزش‌های دبستانی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم به محتوای مناسب و غنی مجلات رشد اشاره کرد و گفت: «مجلات رشد، گلچینی از نظرات کارشناسان و صاحب نظران حوزه آموزش و پرورش است». وی ادامه داد: «نقش شما معاونین  آموزش و نمایندگان مجلات رشد در استان‌ها اشاعه و ترویج این مجلات آموزشی بین دانش آموزان و فرهنگیان است».
وی ادامه داد: «فعالیت نمایندگان مجلات رشد در استان‌ها و معاونین آموزشی صرفاً توزیع مجلات  نیست، بلکه با برگزاری نشست‌های  تحلیلی علمی، موضوع‌یابی و معرفی نویسنده‌های توانای استان خود، در پیشبرد اهداف کیفی مجلات و حرکت  از خوب به عالی یاری رسانند».
مدیر کل دفتر آموزش‌های دبستانی در پایان به شعار مجلات رشد اشاره کرد و گفت: «"رشد برای رشد" شعار بسیار زیبا و پر محتوایی است و بیانگر اهمیت مجلالت رشد برای ارتقای سطح حرفه‌ای معلمان و دانش افزایی دانش آموزان است».

تعداد بازدید : ۸۵۰
کد خبر : ۱,۶۵۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید