عکس رهبر جدید

دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وابسته به سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 1393 میزبان ناشران آموزشی بود. در این نشست که برای دومین بار در سال جاری برگزار می‌شود موضوع چاپ و توزیع مناسب و مؤثرتر کتاب‌نامه‌های رشد ( حاوی کتاب‌های مناسب آموزشی و کمک آموزشی ) در آموزشگاه‌های سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه هم‌اندیشی محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی طی سخنانی گفت: ما به طور طبیعی وذاتی وظایف خودمان را در خصوص سامان‌دهی کتاب‌های آموزشی انجام می‌دهیم و اعتقاد داریم در وضعیت فعلی باید نظارت لازم برای تولید و توزیع کتاب‌های آموزشی انجام شود و خوشبختانه با گذشت حدود پانزده سال از آغاز طرح سامان‌دهی کتاب‌های آموزشی گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.
آنچه امروز باعث شده است ما دور هم جمع شویم این است که راهکاری را پیدا کنیم تا کتاب‌نامه‌های رشد که حاصل و خروجی، شناسایی و معرفی کتاب‌های مناسب آموزشی و کمک آموزشی است به دست معلمان، دانش‌آموزان، اولیا و مدارس برسد.
ایشان تأکید کرد: ما اکنون در مرحله‌ای هستیم که باید با مشارکت و همکاری بیشتر این کتاب‌نامه‌ها را به شیوه‌ای مناسب‌تر، گسترده‌تر و مؤثرتر در آموزشگاه‌های سراسر کشور توزیع کنیم.
مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، ضمن اشاره‌ای به سابقه و عملکرد این دفتر در خصوص طرح سامان‌‌دهی کتاب‌های آموزشی افزود: برای ما و شما خیلی مهم است که مخاطبان یعنی معلمان، خانواده‌ها، دانش‌آموزان و مدارس از عناوین و محتوای کتاب‌های مناسب آموزشی به نحوی شایسته مطلع شوند و لازم این کار مشارکت فکری و همکاری همه ناشران آموزشی است که امیدواریم در این جلسات هم‌اندیشی به راهکارهای مناسب و عملی دست یابیم.
در ادامه جلسه که با حضور و مشارکت ناشران شرکت‌کننده در این نشست همراه بود، ناشران شرکت‌کننده نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص چاپ و توزیع مناسب کتا‌ب‌نامه‌های رشد در آموزشگاه‌های سراسر کشور بیان کردند.

تعداد بازدید : ۷۶۷
کد خبر : ۱,۵۸۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید