عکس رهبر جدید

سال نو مبارک

  فایلهای مرتبط
سال نو مبارک

 سال نو باشد و بهار باشد و ماه رویش شکوفه‌های قرآن در گلستان رمضان باشد و مجله رشد نوجوان باشد و نوجوانان شاداب و سرزنده و خلاق باشند و مگر ما دیگر از خدای مهربان چه می‌خواهیم؟!

 دوستان خوب نوجوان! سال نو مبارک! نماز و روزه‌هایتان قبول باشد.

 «زمان» مهم‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه دنیاست. واقعاً با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. یک کوه طلا هم داشته باشیم، نمی‌توانیم یک دقیقه زمان را عقب و جلو کنیم یا بخریم.

 دوستان نوجوان بیاییم واقعاً واقعاً به لحظات و حتی ثانیه‌های سال نو اهمیت بیشتری بدهیم؛ برکت بدهیم. بیاییم عمرمان را با ارزش کنیم. بیاییم انسان ارزشمندتری بشویم.

 حتماً می‌خواهید بپرسید: چگونه؟ چطوری؟ اگر بخواهیم جواب کوتاه بدهیم، این‌گونه خواهیم گفت: «می‌باید با مشخص‌کردن هدف و برنامه‌ریزی و سخت کارکردن، به لحظاتمان ارزش بدهیم. مثلاً در ابتدای سال با خودمان قرار بگذاریم: امسال من می‌خواهم نقاش  یا طراح  خوبی بشوم. آنگاه می‌باید تمام نیروی خودمان را روی تمرین و تلاش و استمرار برای رسیدن به هدفمان به کار بگیریم. در طول سال روی برنامه و هدفمان تمرکز کنیم و شب و روز نشناسیم و تمرین کنیم. اگر این گونه باشد پایان سال حتماً به جاهای خوبی خواهیم رسید. یاد ما باشید.

 امام علی(ع): «اندازه هر کس به اندازه همت اوست.»

 سال پر همتی پیش رو داشته باشید.

 

۵۷
کلیدواژه (keyword): رشد نوجوان، یادداشت سردبیر، سال نو مبارک،نوروز،ماه رمضان، علی اصغر جعفریان
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید