عکس رهبر جدید

همه با هم برای ایران اسلامی

  فایلهای مرتبط
همه با هم برای ایران اسلامی

در نظام جمهوری اسلامی ایران، مجلس از اهمیت ویژه و والایی برخوردار است و محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هاست. مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مظهر اراده ملی است بنابراین، همه باید برای حضور گسترده و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند تلاش و شرایط را برای خلق حماسه‌ای باشکوه فراهم کنیم. بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب، انتخابات است. مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در انتخابات ثابت کرده‌اند که این نظام بر مردم‌سالاری دینی مبتنی است.


دشمن از قدرت مردم ایران در حمایت از ایستادگی و یکپارچگی انقلاب اسلامی، که نمود واقعی آن در مشارکت انتخاباتی است، هراس دارد. پس بهترین پاسخ مردم به وحشت‌افکن (تروریست)‌ها، حضور در انتخابات است. در یمن، غزه و فلسطین، دشمن از اتحاد مردم ضربه خورد. امروز هم دشمنان جمهوری اسلامی از اتحاد و یکپارچگی مردم هراس دارند و خود ما بیش از گذشته به وحدت و انسجام مبتنی بر کلام رهبری نیاز داریم.


حال کشور در شرایطی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرارگرفته است که دشمن در سال‌های اخیر در جنگی روانی برای دلسردکردن مردم در عرصه انتخابات تمام تلاش خود را کرده است. اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهند، این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبه‌رو می‌شوند و مردم دوباره در اداره امور کشور نقشی مهم ایفا خواهند کرد. دوری و پرهیز از صندوق رأی و مشارکت کم باعث می‌شود کسانی که توانایی دارند تحول ایجاد کنند، از حضور در عرصه نقش‌آفرینی در کشور، وضع قانون و نظارت عالیه، باز بمانند. اگر مردم نقش انتخابات را در سرنوشت خود درک کنند، بدون شک حضوری فعال خواهند داشت.


رهبر انقلاب اسلامی نیز در روز دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ در دیدار اقشار گوناگون مردم کرمان و خوزستان، انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم، تعیین‌کننده و زمینه‌ساز تحول خواندند و فرمودند: «بنده چهار خصوصیت را در اول امسال راجع به این انتخابات به ملت ایران عرض کردم: اولاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه، و رابعاً امنیت انتخابات.


  

۴۶
کلیدواژه (keyword): رشد جوان، یادداشت سردبیر، همه با هم برای ایران اسلامی،انتخابات مجلس شورای اسلامی، زهرا باقری
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید