عکس رهبر جدید

چاپ برهان و مسابقه «بتا»

  فایلهای مرتبط
چاپ برهان و مسابقه «بتا»

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

(حافظ)

مهم نیست که جهان چقدر پیشرفته مـی‌شود. احـساس لذت‌بـخش در دست‌گرفتن یک مجله کاغذی ریاضی، ورق‌زدن صفحه‌های آن و اندیشه در نکات آن را هرگز نمی‌توان با هیچ نرم‌افزار کتاب‌خوان دیجیتال مقایسه کرد. باید به قدرت شگفت‌انگیز کتاب‌ها و مجله‌های کاغذی ایمان بیاوریم. زیرا آن‌ها چنان ارتباطی بین گذشته، حال و آینده ایجاد می‌کنند که فاصله بین نسل‌ها را پر ‌می‌کنند. تحقیقات علمی هم ثابت کرده‌اند که درک محتوای چاپی بسیار راحت‌تر و به‌یادماندنی‌تر از رسانه‌های دیجیتال است.

بله انتظار به سر رسید و برهان جان تازه‌ای پیدا کرد. شما خوانندگان عزیز که خیلی پیگیر اشتراک نسخه چاپی مجله بودید ـ همان‌طور که در سال‌های قبل از کرونا آن را دریافت می‌کردید ـ اکنون آن را در دستان خود مشاهده می‌کنید. خدای را شاکریم و ضمن تشکر از همه همکاران محترم مجلات رشد به‌ویژه معاونت محترم مجلات جناب آقای شهابلو، از تلاش‌های بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر همکارانم در هیئت محترم تحریریه، مدیر محترم داخلی و طراح هنرمند مجله قدردانی ویژه دارم؛ اینجا همه به عشق شما می‌نگارند!

همچنین سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و آرزوی سالی پربار و پر برکت دارم.

به یاری خدا ما امسال شگفتانه‌ای هم داریم و آن مسابقه‌ «بتا» یا «ب‍رهان‌پژوهی ت‍یمی اندیشه‌ورزان نوجوان» است که اولین دوره آن را به صورت آزمایشی در استان خراسان رضوی، با همکاری قطب ریاضی دانش‌آموزی آن استان برگزار کردیم و امیدواریم امسال به صورت کشوری برگزار شود. شرح این مسابقه را داخل مجله مطالعه کنید و منتظر اعلام شیوه‌نامه مسابقه‌ها به صورت کشوری باشید.

با آرزوی بهترین‌ها

 

ارتباط با سردبیر:  borhanmotevaseteh2@roshdmag.ir

 

 

 


۱۹۴
کلیدواژه (keyword): رشد برهان متوسطه دوم، سخن سردبیر، چاپ برهان و مسابقه بتا ، دکتر مجید حکمت،مسابقه بتا
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید