عکس رهبر جدید

یادداشت سردبیر

  فایلهای مرتبط
یادداشت سردبیر

سلام بر بوی مهر. بوی ماه مدرسه، بوی ماه مهربان. سلام به دلشوره شیرین روز اول مدرسه. سلام بر نگاه مهربان دبیران و نگاه کنجکاو دانش‌آموزان. سلام بر شما جوانان برومند ایران اسلامی. خوش آمدید و صفا آوردید به مجله رشد جوان. در این روزگار که آزمون سراسری و سؤال‌های چندگزینه‌ای همه لذت مطالعه و زندگی را برده‌اند، مجله رشد جوان می‌خواهد شما را با لذت مطالعه و زندگی آشتی دهد. می‌خواهد بگوید از تمام دوران تحصیل همین لحظه‌ها هستند که باقی می‌مانند و همین لحظه‌های لذت‌بخش هستند که تا آخر عمر کاربرد دارند. یادمان باشد دنیا خیلی بزرگ‌تر از آزمون سراسری و چند امتحان آزمونه‌ای (تستی) است.

یادمان باشد مطالعه و زندگی‌کردن اتلاف وقت نیستند.

امسال در مجله تغییراتی هم رخ داده است. در هر شماره صفحه‌هایی به نوشته‌های نویسندگان مجله «رشد هنرجو» اختصاص یافته است؛ مجله هنرجو برای هنرجویان هنرستان‌ها منتشر می‌شود، اما شاید شما در مدرسه خودتان به آن دسترسی نداشته باشید. برای همین، با انتخاب شورای برنامه‌ریزی مجله، با ارائه این صفحات شما را برای مواجهه با دنیای کار مهیا می‌کنیم.

می‌خواهیم کسب و کار یادتان بدهیم و مشتری‌مداری. اگر هم خواستید بیشتر یاد بگیرید، این مجله هر ماه در دفتر مجلات رشد برای شما تولید می‌شود و هم به صورت کاغذی و هم به صورت برخط می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

تغییرات دیگری هم داده‌ایم تا رشد جوان به سلیقه و پسند جوانانه‌ خوش‌تر بیاید. باز هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا رشد جوان دوست خوب و مطمئنی برای شما باشد.

امیدواریم بپسندید، بخوانید و نظر دهید.

 


۱۲۹
کلیدواژه (keyword): رشد جوان، یادداشت سردبیر، دکتر زهرا باقری
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید