عکس رهبر جدید

کارت هدیه بسازیم

  فایلهای مرتبط
کارت هدیه بسازیم
بیا با هم روش ساخت کارت هدیه را یاد بگیریم تا دوستان و معلّم‌هایمان را خوشحال کنیم.

 

سر گل

1.  یک کاغذ مربّع‌شکل بردارید. می‌توانید کاغذ سفیدی را رنگ و از آن استفاده کنید. طرف رنگی کاغذ باید بیرون باشد. کاغذ را بچرخانید تا شبیه لوزی شود. آن را از وسط تا کنید تا یک مثلّث درست شود.

2. گوشه‌های مثلّث را طوری تا بزنید که به وسط مثلّث  نرسند و کمی عقب‌تر باشند تا شبیه گل‌برگ‌های گل لاله شود. حالا گل را برگردانید و کناره‌هایش را به اندازه‌ی دو مثلّث کوچک تا کنید. سرگل لاله‌ی شما آماده است.

 

ساقه و برگ گل

1. یک کاغذ مربّع‌شکل ‌رنگ ساقه و برگ گل بردارید. مربّع را بچرخانید تا شبیه لوزی شود. حالا آن را از وسط تا کنید و دوباره باز کنید. دقّت کنید که قسمت رنگی کاغذ بیرون و قسمت سفید آن رو به شما باشد.

2. گوشه‌های پایینی را طوری تا کنید که در وسط لوزی به هم برسند. سپس گوشه‌های بالایی را هم مثل بالایی تا بزنید.

3. گوشه‌های بالایی را یک‌بار دیگر تا بزنید. حالا ساقه را از وسط و به‌صورت افقی روی هم تا کنید.

4.  ساقه را از وسط به‌صورت عمودی تا کنید، به‌طوری که قسمت باریک‌تر داخل بماند. حالا قسمتی را که داخل مانده است، کمی به بیرون بکشید تا شکل ساقه و برگتان کامل شود.

5. با متصّل‌کردن گل به بالای قسمت باریک، گل لاله‌ی شما کامل می‌شود!

 

حالا یک مقوّا را به‌عنوان کارت هدیه بردارید. آن را از وسط تا بزنید تا شبیه کارت‌تبریک شود. گل لاله را روی آن بچسبانید. می‌توانید اطراف آن را نقطه یا ستاره یا هر طرحی که می‌خواهید، اضافه کنید. داخل کارت هم هر پیامی که دوست دارید، برای آموزگارتان بنویسید. حالا نام خودتان و تاریخ را داخل یا پشت کارت بنویسید. کارت هدیه‌ی شما آماده است تا به دست آموزگارتان برسد.

 


۹۰
کلیدواژه (keyword): رشد نوآموز، کاردستی، کارت هدیه بسازیم، فاطمه یوسف زاده
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید