عکس رهبر جدید

کار و فناوری

کار و فناوری

 

رهبر انقلاب اسلامی می فرمایند کارآفرینی نوعی عبادت و ارزش آفرینی است و ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد.(دیدار با صدها نفر از کارآفرینان عرصه‌های مختلف تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی در تاریخ 16 شهریورماه 1389) برهمین اساس، در سیاست‌های کلی اشتغال ترویج،  تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به‌عنوان ارزش اسلامی و آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد، متناسب با نیازهای بازار کار (فعلی و آینده) و ارتقای توان کارآفرینی با مسئولیت نظام آموزشی کشور تاکید شده است. حوزه تربیت و یادگیری کار و فناوری یکی از یازده حوزه تربیت و یادگیری در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران است که با هدف کسب شایستگی کارهای مورد نیاز زندگی و دنیای کار طراحی و تدوین شده است.

در این پرونده قصد داریم در خصوص جایگاه تربیت فناورانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ضرورت نگارش کتاب‌های کار و فناوری، آنچه دبیر کار و فناوری باید بداند مطالبی ارائه دهیم و همچنین به درس کار و فناوری نگاهی تحلیلی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

 

 

۱۷۶
کلیدواژه (keyword): رشد فناوری آموزشی، پرونده ویژه، کار و فناوری، کار و فناوری،تربیت فناورانه، اسکندر علیجانی علیجانوند، درس یا زنگ تفریح، محسن کردلو، جزیره کار و فناوری، انصاری، آنچه دبیر کار و فناوری باید بداند، سوسن بالغی زاده، تسهیلگر اجرای پروژه، ام لیلا صمدی،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید