عکس رهبر جدید

هر دانش آموز یک مهارت

  فایلهای مرتبط
هر دانش آموز یک مهارت

با نام و یاد خدا و عرض خالصانه‌ترین درودها حضور هنرآموزان و همکاران ارجمند و اعضای خانواده بزرگ فنی‌وحرفه‌ای کشور که سال تحصیلی جاری را با انجام فعالیت‌های متنوعی در برنامة خویش آغاز کرده‌اند. برای ایشان آرزوی بهروزی و موفقیت داریم.

خوب به خاطر داریم که شما هنرآموزان برای جبران نقص و مشکلات آموزش‌های مجازی در رشته‌های مهارتی، یک‌تنه با تکیه بر شعار «هر دانش‌آموز یک مهارت»، از اردیبهشت تا مرداد، در شرایطی که همچنان ویروس «کرونا» همة دوره‌های تحصیلی را به تعطیلی کشانده بود، در هنرستان‌ها حاضر شدید و مهارت‌آموزی را با جدیت دنبال کردید. هرچند کارگاه‌های درس‌های عملی بیشتر هنرستان‌ها در طول دوره شیوع بیماری کرونا نیز همچنان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعال بودند و به صورت حضوری برگزار می‌شدند.  

در این میان، مجله را مثل همیشه مورد لطف خود قرار دادید. بین مطالب ارسالی به دفتر مجله، بخشی از فعالیت‌‌های اجراشده بسیار قابل‌توجه و تحسین‌‌برانگیز بود و می‌تواند الگویی برای سایر همکاران گرامی باشد. برای مثال، برگزاری اولین دوره «مسابقه‌های رباتیک هنرجویی» در استان البرز، معرفی هنرجویان و هنرآموزان موفق و ارسال خاطرات و تجربه‌های تدریس، نمونه‌هایی از فعالیت‌های چشمگیر و ارزنده شما عزیزان هستند.

«فصلنامه رشد آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش» همچون سال‌های گذشته در سه شماره پاییز، زمستان و بهار، هم‌گام با سال تحصیلی، و یک ویژه‌نامه در تابستان 1402 منتشر خواهد شد. با توجه به محورهای بیست‌گانه فراخوان فصلنامه که در آخرین صفحه شماره‌های 58 و 59 (پاییز و زمستان سال 1400) منتشر شد، امید است همکاران گرامی همچون گذشته مقاله‌های ارزشمند، تجربه‌های آموزشی، خبرهای فناوری و گزارش رویدادهای مهم آموزش‌های مهارتی استان خود را برای درج در فصلنامه به رایانامه مجله ارسال کنند و ما را در شماره‌های آینده نیز همراهی فرمایند.

در پایان ضمن سپاس و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه همه همکاران، مؤلفان و اعضای هیئت تحریریه، از خداوند متعال برای تمامی این بزرگواران صمیمانه آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون داریم.


۳۱۴
کلیدواژه (keyword): رشد آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش،سرمقاله،احمدرضا دوراندیش،هر دانش‌آموز یک مهارت
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید