عکس رهبر جدید

معرفی کارافزار ریاضی سای‌مث

  فایلهای مرتبط
معرفی کارافزار ریاضی سای‌مث

تاکنون نرمافزارهای متفاوتی برای حل مسائل و معادلات ریاضی منتشر شدهاند که برخی مشکل داشتهاند و برخی دیگر نیز تنها جواب نهایی را در اختیار کاربران قرار میدهند؛ به این علت که نرمافزارهای مزبور به صورت رباط عمل میکنند. در این شماره قصد داریم برنامهای را به شما معرفی کنیم که به صورت رباط عمل نمیکند و تنها پاسخ مسئله را ارائه نمیدهد، بلکه سؤالهای شما را با ارائه راه حل گامبهگام پاسخ میدهد.

این برنامه سؤال را به صورت حرفهای تجزیه و تحلیل میکند و پاسخ نهایی را با راهحل آن نشان میدهد. به این ترتیب، راهحل کلی یک سؤال در چندین مرحله و به همراه جزئیات و توضیحات کامل آموزش داده میشود. همین موضوع کمک میکند دانشآموزان عزیز، ریاضی را با عمق بیشتری آموزش ببینند و مباحث ریاضی را بهطور سطحی یاد نگیرند.

تنها کافی است سؤال مورد نظر خود را از طریق صفحه کلید (کیبورد) اختصاصی و مهندسی این برنامه، یا حتی به صورت دستی و از طریق دوربین گوشی خود، در قسمت طرح پرسش وارد کنید و پس از چند ثانیه، جواب تشریحی آن را بگیرید. بنابراین با خیال راحت میتوانید از این برنامه برای حل تکلیفهای ریاضیات خود بهره بگیرید و معلم خصوصی خود را در منزل داشته باشید.

این نرم افزار جالب «سایمث»1 نام دارد. سایمث تمام مباحث ریاضی در سطح دبیرستان و حتی دانشگاه را که شامل موارد زیر است، پوشش میدهد و شما با خیال راحت میتوانید از آن به عنوان یک استاد ریاضی برای آموزش بهتر و اصولی ریاضی استفاده کنید:

- حل معادلهها، فاکتورگیری، لگاریتم، نمادها، عددهای مختلط، معادلههای درجه دوم، مثلثات، کسر جزئی، تقسیمات چند جملهای و مانند آن.

- مباحث درس حساب دیفرانسیل: قاعده ضرب، قاعده خارج قسمت، قاعده زنجیرهای، انتگرالگیری جزء به جزء، جانشینی مثلثاتی و موارد مشابه.

 

ویژگیهای برنامه

- رابط کاربری ساده و آسان؛

- پوششدهی اکثر مباحث عمومی و تخصصی درس ریاضی؛

- صفحهکلید اختصاصی و مهندسی برای واردکردن سؤالها؛

- امکان قراردادن عکس از سؤال و دریافت سریع پاسخ؛

- ارائه پاسخ به همراه جزئیات و توضیحات تشریحی (به زبان انگلیسی)؛

- کاملاً رایگان.

بنابراین اگر در درس ریاضی مشکل دارید و نمیتوانید مسئلهها را تحلیل کنید، تمامی سؤالهای ساده یا تخصصی خود را در برنامه سایمث وارد کنید و جواب آنها را به همراه جزئیات و روشهای پاسخدهی دریافت کنید.

کاربران «اندروید» برای دریافت این برنامه جذاب ریاضی میتوانند آن را در «کافه بازار» جستوجو و نصب کنند یا از نشانی زیر برای نصب آن بهره بگیرند:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.cymath.cymath&ref=share

کاربران «آیاواس»2 هم برای دریافت این برنامه میتوانند آن را در «اپاستور»3 جستوجو و نصب کنند یا از نشانی زیر برای نصب آن بهره بگیرند:

https://apps.apple.com/us/app/cymath-math-problem-solver/id1083328891?platform=iphone

 

پینوشتها

1. Cymath‌

2. Ios

3. App store

 

 

- کاربران گرامی؛ برای مشاهده متن کامل این مطلب به فایل PDF پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

۱۱۴
کلیدواژه (keyword): رشد برهان متوسطه اول، ریاضی و نرم‌افزار، معرفی کارافزار ریاضی سای‌مث، فاطمه درویشی
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید