عکس رهبر جدید

معرفی برنامه کاربردی ریاضی اینمث

  فایلهای مرتبط
معرفی برنامه کاربردی ریاضی اینمث

یکی از مشکلات آموزش ریاضی در مدرسهها نبود ارتباط بین کلاس درس و اوقات غیردرسی دانشآموزان است. معلم تمام فعالیت آموزشی خود را در کلاس انجام میدهد و دانشآموز هیچگونه دسترسی به معلم در خارج از کلاس برای یادگیری بهتر ندارد. اما همانطور که وسایل ارتباطی نظیر تلفن و قویتر از آن اینترنت در حال حذف فاصلههای فیزیکی در جهان پیرامون ما هستند، شما دانشآموزان عزیز نیز میتوانید با استفاده از روشهای نوین نظیر برنامههای آموزش ریاضی تلفن همراه، از روشی پویا و کامل بهعنوان یک معلم همیشگی برای استفاده بهینه از اوقات فراغت خود استفاده کنید و یادگیری این درس را برای خود جذاب سازید.

با همین هدف ما قصد داریم یک برنامه تلفن همراه را به شما معرفی کنیم که مانند یک معلم ریاضی است و شما میتوانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید. «اینمث»1 برنامه اندرویدی برای یادگیری ریاضیات است. این برنامه دارای ویژگیهای زیر است:

- تقریباً تمام فرمولهای ریاضی برای پایههای 6 تا 12 را ارائه میدهد. این برنامه برای دوستداران ریاضی بسیار مفید خواهد بود.

- به شما کمک میکند مشکل ریاضی خود را حل کنید و گامبهگام با توضیحات پاسخ دهید.

- دارای بازیهایی به شکل مسابقه، برای آزمایش خودتان است تا دریابید چقدر در مورد ریاضی دانش دارید.

- دارای گزینه آموزشی برای افزایش سرعت محاسبه شماست (انواع محاسبههای جمع، تفریق، ضرب و غیره).

- حاوی مقاله نمونه، کتابهای «انسرت»2، راهحلهای انسرت و یادداشتهای انسرت. شما بهسادگی میتوانید آنها را دریافت و مطالعه کنید.

- دارای بازی «ریدل»3 است که به افزایش قدرت تفکر تحلیلی و تواناییهای استدلال شما کمک میکند.

 

برای دریافت این برنامه جذاب ریاضی میتوانید آن را در «کافه بازار» جستوجو و نصب کنید.

نکته: تمام ابزارها و گزینههای این نرمافزار به زبان انگلیسی هستند و به این دلیل ممکن است همان ابتدا برای شما سخت به نظر برسد. اما روابط ریاضی معمولاً در زبانهای متفاوت به یک شکل بیان میشوند و شما باید بدانید برای داشتن آینده تحصیلی مناسب، بهتر است از همین ابتدا با این زبان بینالمللی ارتباط برقرار کنید و با مطالعه منابع انگلیسی، به تقویت زبان انگلیسی خود، بهخصوص در حوزه تخصصی، کمک کنید.

پس از نصب این برنامه، شمایل  روی صفحه تلفن همراه شما ایجاد میشود که دروازه ورود به این نرمافزار است.

پس از اولین اجرا پیام زیر مبنی بر اینکه برنامه حریم خصوصی شما را رعایت میکند ظاهر میشود که شما با انتخاب گزینه Ok وارد برنامه خواهید شد.

 

 

صفحه اولیه این برنامه مانند شکل بعدی است که هر کدام را بهصورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد.

 

ابزار بخش Contents (محتوا):

از این ابزار همانطور که از نام آن مشخص است، برای ورود به یک بازی استفاده میشود که شبیه یک آزمون چهارگزینهای طراحی شده است و تمام سؤالهای آن به اطلاعات شما در مورد ریاضی مربوط است که باید در یک فرصت 30 ثانیهای به آن پاسخ دهید. (برای مثال، در شکل سمت راست سؤال این است که هر کیلوگرم معادل چند گرم است؟)

 

از این ابزار برای آموزش ریاضی بهصورت سطحبندی استفاده میشود. با اجرای این گزینه صفحهای به شما نشان داده میشود که شامل بخشهای متفاوت آموزش است که سطحهای اول، دوم و سوم آن مناسب دوره اول است که اشارهای به آنها خواهیم داشت. با پویش رمزینه ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

پینوشتها

1. InMath

2. NCERT

3. Riddle

 

 

 

- کاربران گرامی؛ برای مشاهده متن کامل این مطلب به فایل PDF پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

۶۲۱
کلیدواژه (keyword): رشد برهان متوسطه اول، ریاضی و نرم‌افزار، معرفی برنامه کاربردی ریاضی اینمث، فاطمه درویشی
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید