عکس رهبر جدید

حرف آخر

  فایلهای مرتبط
حرف آخر

سلام عزیزان و همراهان صدیق و علاقه‌مند به ریاضیات، این حرف اول، حرف آخر بنده در این مجله که 31 سال سردبیری آن را به‌عهده داشتم، می‌باشد و از شماره 1 سال تحصیلی 1402 ـ 1401 سکان هدایت و راهبری آن به همکار گرامی جناب آقای دکتر حکمت سپرده می‌شود که ان‌شاءالله در تداوم راه و محقق کردن اهداف مجله ریاضی رشد برهان موفق بوده و برای همه عزیزان همکار در هیئت تحریریه آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

این مجله جزئی از تاریخ ریاضیاتِ مدرسه‌ای این کشور بوده و خواهد بود. تاریخی که بزرگ‌مردانی و معلمان دلسوزی چون زنده‌یاد مرحوم استاد دکتر پرویز شهریاری، شادروان مرحوم استاد دکتر غلامرضا یاسی‌پور تهرانی، استاد احمد قندهاری، استاد محمدهاشم رستمی، شادروان مرحوم استاد دکتر احمد شرف‌الدین، استاد مرحوم غلامحسین مصحفی، استاد مهدی قمصری و ... همه اساتید و همکاران در طول این 31 سال همراهی، را در بر دارد.

همچنین، عزیزان و بزرگوارانی که زمانی دانش‌آموز یا دانشجو بوده و جزء خوانندگان این مجله بوده و مقالاتشان در این مجله به‌چاپ می‌رسیده و در حال حاضر جزء اساتید به‌نام و ریاضی‌دانان معروف ایران اسلامی به‌شمار می‌روند و باعث افتخار جامعه فرهنگی و ریاضیات کشور محسوب می‌شوند.

از همه شما عزیزان تقاضا دارم به‌جهت حفظ حیات و تداوم راه و اهداف مجله ریاضی رشد برهان 2، این مجله را از خود بدانید و با ارسال مقاله‌ها، نظرات و پیشنهادات خود به دفتر مجله موجبات رشد و تعالی آن‌را فراهم کنید و از همه مسئولان و دست‌اندرکاران مجله ریاضی رشد برهان 2 خواهشمندم زمینه‌های این رشد و تعالی را مهیا کنند تا این مجله همچون گذشته به صورت ماهنامه منتشر شود.

 
و من‌الله التوفیق

 


۱۰۶۱
کلیدواژه (keyword): رشد برهان متوسطه دوم، حرف اول، حرف آخر، حمیدرضا امیری
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید