عکس رهبر جدید

شک نکن! خوب جایی آمده‌ای

  فایلهای مرتبط
شک نکن! خوب جایی آمده‌ای

اگر با هم روراست باشیم، افکار منفی زیادی درباره هنرستان‌ها وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای ناامیدکردن هر فردی کافی است. ممکن است حرف‌های زیادی به گوشتان خورده باشد که با خودتان فکر کرده باشید: اینجا کجاست که من آمده‌ام؟ من باید بروم جای دیگری؟ حالا چطور تغییر رشته بدهم؟ و از این‌جور فکر‌ها.

حتماً دلایل متعددی وجود دارند که شما را به هنرستان آورده‌اند. این دلایل برای هر هنرجو ممکن است خاص خودش باشد. این‌ها هر چه باشند مهم نیستند، مهم این است که یا تلاش خودتان یا سرنوشتتان، شما را جای خوبی آورده است. هنرستان می‌تواند شما را برای زندگی موفقیت‌آمیز آماده کند.

اگر به اوضاع اقتصادی کشور توجه کرده باشید و ناملایمات آن را دیده باشید، تنها راهی که برای کمک به آن وجود دارد و می‌تواند برای فردفرد شما به‌عنوان کاسب، کارآفرین، کارگر یا کارفرما، راه موفقیت کاری را باز کند، تولید است. شما با تولیدکردن محصولات و تمرین تولیدکردن آن‌ها در هنرستان، قدم بلندی برداشته‌اید. چون هنرستان یکی از بهترین جاهایی است که در آن می‌توانید خود را برای این کار آماده کنید و هر چه را لازم است بیاموزید و برای شروع کارتان مسلح شوید.

تولید ثروت می‌آفریند؛ ثروتی که واقعی است و ارزش خالص است. به تولیدکننده‌اش اعتمادبه‌نفس می‌بخشد و همه آن افکار و حرف‌های منفی را می‌شوید و با خود می‌برد. شما را به قهرمان خودتان تبدیل می‌کند و چه چیزی بهتر از این. بعد از فارغ‌التحصیلی باید انتخاب کنید می‌خواهید در چه مسیری زندگی خود را با مهارتی که از هنرستان کسب کرده‌اید، بسازید. پیشنهاد می‌کنم واقع‌بینانه و عمیق به این موضوع فکر کنید. چیزی بهتر از تولید‌کننده‌بودن نمی‌تواند شما را به خواسته‌هایتان برساند و اوضاع اقتصادی کشورمان را بهتر کند. فقط کافی است در رشته خودتان متمرکز شوید و ایده‌های گوناگون را بررسی کنید تا به بهترین ایده ممکن برسید.

اگر خواستید به جمع تولیدکنندگان بپیوندید، تا در حال تحصیل هستید، مهارت‌هایی را که نیاز دارید، پیش‌بینی کنید و آن‌ها را بیاموزید. تمرین و تجربه کنید. از همین هنرستان شروع کنید و آموزشتان را همراه با تولید محصول انجام دهید. سعی کنید محصولتان را بفروشید. با ما در مجله رشد هنرجو همراه باشید تا در این مسیر به شما کمک کنیم. حرف‌های زیادی برای تولیدکنندگان آینده کشور داریم.

 

۲۱۰۷۶
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو، یادداشت سردبیر، شک نکن! خوب جایی آمده ای،مهدی عبدالملکی
انجینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
2
6

بنام خدا سلام هنرستان بهشت دانش آموزان خلاق و مبتکر است و کارهای عملی همراه با دروس تئوری آموزش داده می شودف کارگاهها محل تمرین برای ورود به عرصه کار است دروس در هنرستان با نشاط و شادابند دانش آموزان را هنرجو می نامند هنرستان فضای دلپذیری دارد ساعات درس در هنرستان چه زود می گذرد اما برخی عیوب هم دارد که بیشتر مردم به معایب آن انگشت می گذارند شاید ایده آل باشد که تلفیق بازار کار با تحصیل در هنرستان انجام شود تا ورود به عرصه کار بیشتر از اکنون فراهم شود ، در هنرستان فن و هنر و تئوری همراهند .

vv
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
4
11

عالیهههههه

ریحانه
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
9
25

من نتونستم نظر مادرم رو برای رفتن به هنرستان جلب کنم و حتی برای تغییر رشته رفتم ولی مشاور مدرسه نظر مادرم رو نسبت به هنرستان کاملا تغییر داد و نتونستم تغییر رشته بدم

امیرمحمد کاشیان
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
8
16

خوب

بهار
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
2
7
19

کلا رشته ی خوبیه من که خیلی راضیم


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید