عکس رهبر جدید

داداش ابراهیم

داداش ابراهیم

محمدعلی جابری

«ابراهیمِ هادی» را میشناسی؟

همهی کسانیکه او را میشناسند، دوست دارند مثل او باشند. میدانی چرا؟ چون ابراهیـم کسـی بود کـه ایمان، سواد، قدرتِ بدنی، خوشاخلاقی و همهی صفتهای خوبِ دیگر را با هم داشت.

شهید هادی همیشه به خاطر رضای خدا، دلِ دیگران را شاد و مردم را خوشحال میکرد. او حواسش به خانوادهی رزمندهها بود و به افراد نیازمند کمک میکرد.

همانطور که بدن انسان به غذا نیاز دارد، روح او هم نیازمند غذا است. بهترین غذا برای روحِ انسان، ارتباط با خدای بزرگ و مهربان است. شهید ابراهیم هادی این را خوب میدانست و راه این ارتباط را بَلد بود.

با خواندن کتاب «داداش ابراهیم»، شهید هادی را میشناسی و متوجّه میشوی که چرا همه او را دوست داشتند. این کتاب را محمدعلی جابری نوشته و انتشارات کتابک آن را چاپ کرده است.

برای تهیهی کتاب بـا شماره تلفنِ 66973663-021 یـا 37837483-025 تماس بگیرید.

 

دیدنی های خدا

مهدی وحیدی صدر، غلامرضا حیدری ابهری

در دنیا نشانههای فراوانی وجود دارد که ما را با قدرتِ پروردگار مهربان آشنا میکند.

امام صادق(ع) با دقّت و به زیبایی در مورد شگفتیهای آفرینش سخن گفتهاند. این سخنان را یکی از شاگردان ایشان به نام «مُفضّل» گردآوری کرده است. مجموعهی این سخنان به «توحید مفضّل» شهرت یافته است.

حالا، کتاب دیدنیهای خدا با شعرهای آقای مهدی وحیدی صدر و متنهای زیبا و آموزندهی آقای غلامرضا حیدری ابهری، برگرفته از توحید مفضّل برای شما بچّههای عزیز چاپ شده است.

برای تهیهی این کتابِ خوب و خواندنی میتوانید با نشر جمال به شماره تلفن 31653- 025 تماس بگیرید.

 

معرفی کتاب

۳۱۱
کلیدواژه (keyword): رشد نوآموز، معرفی کتاب،داداش ابراهیم،شهید ابراهیم هادی،کتاب داداش ابراهیم،شگفتی های آفرینش،توحید مفضل،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید