عکس رهبر جدید

اسکرچ

اسکرچ

آموزش تایپ و صفحه‌بندی به روش کاملاً ساده برای مبتدی‌ها و تازه‌کارها

نویسنده: معصومه ملک محمودی

سال چاپ: 1400

ناشر: انتشارات ملک محمودی

تایپ ده‌انگشتی مهارتی است که به شما امکان می‌دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش را پنج برابر افراد عادی تایپ کنید. این کتاب در 5 بخش شما را با مهارت‌های ابتدایی کامیپوتر و تایپ کردن آشنا می‌کند. عناوین بخش‌های کتاب عبارت‌اند: آشنایی با صفحه کلید، مهارت تایپ، قطع و جلد و عطف، اصول نگارش، فاصله، نیم‌فاصله و مختصر آشنایی با ورد.

آموزش تایپ و صفحه‌ بندی

آموزش کسب‌و‌کار خانگی و راه‌اندازی وب‌ سایت

نویسنده: شیوا باباگپ‌پور

سال چاپ:  1400

ناشر: مانیان

یکی از دغدغه‌های جوانان و خانواده‌های آنان یافتن کار مناسب است. کتاب حاضر در سه فصل تلاش می‌کند با ارایه راهنمایی‌های لازم جهت ایجاد کسب‌وکار خانگی اینترنتی، مشکل بیکاری جوانان را حل کند. فصل اول شامل آموزش‌هایی برای راه‌اندازی وبگاه و فروش محصول است. در فصل دوم تعدادی از وب‌سایت‌های فروش آنلاین مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد و فصل سوم به تبلیغات و نحوه کسب درآمد از وبگاه می‌پردازد.

 آموزش کسب‌ و‌ کار خانگی

اسکرچ

نویسنده: هما ملک

سال چاپ:  1399

ناشر: مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان

اسکرچ یک زبان برنامه‌نویسی تصویری است که با یادگیری آن می‌توان در محیطی جذاب، با اصول برنامه‌نویسی آشنا شد. این کتاب را بنیاد ICDL ایران بر اساس استاندارد برنامة اسکرچ طراحی کرده است. اسکرچ، حرکت در جهت‌های متفاوت، تکرار کدها، متغیر و بررسی یک موقعیت در برنامه، از جمله مباحث کتاب هستند که به صورت رنگی و به زبانی کاملاً ساده آموزش داده‌شده‌اند.

 اسکرچ


۲۳۳
کلیدواژه (keyword): رشد هنرجو،کتاب مناسب هنرستان،کتابخانه هنرستان،آموزش تایپ و صفحه‌ بندی،آموزش کسب‌ و‌ کار خانگی و راه‌ اندازی وب‌ سایت،اسکرچ،آموزش اسکرچ،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید