عکس رهبر جدید

شتاب دهنده‌های تربیت رسانه‌ای

  فایلهای مرتبط
شتاب دهنده‌های تربیت رسانه‌ای
معرفی چند برنامک کاربردی و وبگاه مرتبط با بحث رسانه و تربیت هنری

 برنامک -۱

رامون

https://cafebazaar.ir/app/com.fanap.ramoon

رامـون‌رسانه به والدیـن کمک مـی‌کند در انتخاب محتـوا برای فرزندشـان، علاوه بر سـرگرم‌ کننده‌ بـودن، به پیامدهای آن در رشد و بالندگی فرزند نیز توجـه کنند. همچنین از اثرهای مخرب و آسیب‌زننده احتمالی، با توجه به سن و شرایط فرزند خود، آشنا شوند.

در این برنامک بیش از 3۰۰۰ محتوا شامـل فیلم، سریال، کتاب، برنامـه کاربـردی و بـازی ویدیویـی بررسـی شـده و نظامـی اعتبارسنجـی با نگاه به رشـد و بالندگی کودک و توجـه به تجربـه بومـی و فرهنگـی، طراحـی شـده است.

 

برنامک -۳

Stop Motion Studio

https://cafebazaar.ir/app/com.cateater.stopmotionstudio

پویانمایی (انیمیشن) استاپ‌موشن یک فن فیلم‌سازی است که در آن اشیا به‌صورت فیزیکی در فاصله‌های کمی جابه‌جا می‌شوند و هـر بار یک قاب را ضبط می‌کنند؛ به طـوری که در هنـگام پخش، توهم حرکت ایجاد می‌شود.

برنامه stop motion studio به‌عنوان مشهورترین برنامه کاربـردی ساخت استـاپ‌موشن در جهـان، با بیش از هشت میلیون کاربـر فعال شناخته می‌شود. برنامه‌ای که با آن می‌توان به‌سادگی و به‌سهولت هرچه تمام‌تر و با کمترین امکانات موجود و گاه رایگان، یک استاپ‌موشن ساده تا حرفه‌ای را ضبط کرد.

تلاش برای ساخت یک فیلم کوتاه پویانمایی می‌تواند ذائقه هنری بچه‌هـا را تحریک کنـد و آنان را به سمت مهارت‌های هنری سوق دهد.

 

برنامک -2

کدومو

https://kodoumo.ir

سامانه کدومو دستیار رسانه‌ای والدین در انتخاب محصولات رسانه‌ای بـرای فرزندان است. این سایت فیلم‌های سینمایی، برنامه‌هـای تلویزیونی، پویانمایی (انیمیشن)، کتاب، بازی‌های تلفن‌همراه و رایانه‌ای، نرم‌افزارها و دیگر محصولات رسانـه‌ای را بررسی می‌کند. معیارهای ارزیابـی کدومـو شـامل بررسی پیام مثبت، الگـوی مثبـت، خشـونت، ناهنجاری‌های اجتماعـی، تـرس و نـاهنجـاری‌هـای دینـی این محصـولات اسـت که کارشناسـان کدومـو با بررسـی هریک از این معیـارهـا، سن پیشنهـادی محصولات را مشخص می‌کنند.

 

برنامک -4

کارتون من

https://cafebazaar.ir/app/ir.pishgaman.cartoonman

یک برنامه جذاب برای بچه‌های خلاق و باهوش که دوست دارند خودشان پویا‌نمایی (انیمیشن) بسازند!

ابزارهـای زیـادی برای ساخت فیلم کوتاه پویانمایی با محیط تفننی (فانتزی) و کودکانه وجود دارند که این برنامک یکی از آن‌هاست؛ ابزاری ساده برای تولید و ساخت پویانمایی‌‌های متنوع که با محیط و رابط کاربری ساده خود ساخت پویانمایی را برای کودکان خلاق آسان کرده است. با استفاده از گزینه‌های پایین صفحه می‌توانید از اشیا و شکل‌های متنوعی همچون حیوانات، میوه‌ها، وسایل خانه و لوازم‌التحریر در پویانمایی خود استفاده کنید.


۲۸۷
کلیدواژه (keyword): رشد فناوری آموزشی،تربیت فناورانه،اپلیکیشن،اپلیکیشن رامون،اپلیکیشن استاپ موشن، اپلیکیشن کدومو، اپلیکیشن کارتون من، شتاب دهنده‌های تربیت رسانه‌ ای، حسین غفاری،
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید