عکس رهبر جدید

فرصت قد کشیدن

  فایلهای مرتبط
فرصت قد کشیدن

اگر این روزها گذرت به کوچه‌باغ‌های روستا، بوستان‌ها و خیابان‌های شهر افتاده باشد، دیده‌ای‌که همه‌جا پر از شاخه‌های هرس‌شده درختان است. درختان نیز کوتاه‌تر و کم‌حجم‌تر شده‌اند. گویی باغبانان مثل سلمانی‌ها، حسابی صفایی به باغ و بوستان داده‌اند. هدف باغبان از هرس‌کردن شاخ و برگ درختان به‌خوبی روشن است. معمولاً شاخه‌هایی را که در پایین تنه درخت رشد کرده‌اند می‌زنند تا درخت فرصت قدکشیدن، قوی‌شدن و پربارشدن را در بهار از دست ندهد.   

راستی آیا به این فکر کرده‌اید که باغبان روح و جسم ما چه کسی است؟  خب غیر از خودمان چه کسی به ما نزدیک‌تر است؟ چه کسی باید به فکرمان باشد؟ بی‌شک در طول یک سال شمار زیادی از شاخ و برگ‌های رفتاری غلط و بد در ما رشد می‌کند. بیاییم فرصت خوب اسفندماه، این ماه خانه‌تکانی را از دست ندهیم. در کنار پرداختن به تمیزکردن خانه و اتاقمان، به فکر هرس‌کردن شاخه‌های زائد فکری و رفتاری‌مان باشیم. در این صورت است که ما به خود فرصت قدکشیدن و رشدکردن دوباره خواهیم داد.

 

 


۸۰۶۲
کلیدواژه (keyword): رشد نوجوان،یادداشت سردبیر،علی اصغر جعفریان،
سانیا
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
1
3

عالی بود

آران محرمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
4
0
0

سلام خیلی خوب نوشتین ممنون

سینا ترکاشوند
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
0

تنها کسی که نزدیک به روح آدمی است خداونداست ودر سال جدید ی خونه تکونی دل هم باس انجام بدیم کینه وکدورت هارو دور کنیم وهرس کنیم

AYDADADASHI329
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
1
9
35

توصیف جذابی بود ولی بهتر از اینم میشد که بشه

ملینا
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
11
18

خیلی خوبه بازم بزارید


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید